۴۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک های صنعتی قزوین سرمایه گذاری شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها، طرح های عمرانی و زیربنایی و ایجاد بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی این استان هزینه شد.

رضا صفاری روز سه شنبه ضمن دیدار از طرح های عمرانی و زیربنایی در دست ساخت شهرک صنعتی کوهین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال ۳۵ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها در شهرک های و نواحی صنعتی استان هزینه شده و تا پایان سال جاری نیز سه هزار میلیارد دیگر نیز برای تکمیل و اجرای طرح های عمرانی جدید هم هزینه می شود.

وی یادآور شد: اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح های احداث تصفیه خانه فاضلاب، شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان ها و معابر تعدادی از شهرک ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت جهت آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی صورت گرفته در نقاط مختلف این استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید بیش از پیش ایجاد شده، تصریح کرد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط بوجود آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha