۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85364314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲۴۲ مورد عملیات امدادی در شرکت گاز زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هفت هزار و ۲۴۲ مورد عملیات امدادی برای رفع نشتی و قطعی گاز در استان طی ۹ ماهه امسال با تماس تلفنی مشترکان انجام شد.

رحیم سلیمانی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال همچنین انشعاب ۱۹۱ هزار و ۷۲۷ مشترک گاز استان زنجان مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طی این مدت بیش از ۲۶ هزار تماس از سوی مشترکان استان زنجان با پست امداد شرکت گاز برقرار شده است، یادآور شد: این درحالی است که بازرسی‌ها در شبکه گازرسانی و پروژه‌های در دست اجرای شرکت گاز، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی به صورت مستمر انجام می‌شود.

سلیمانی نژاد، اظهار داشت: مشترکان گاز طبیعی استان زنجان می توانند نواقص و مشکلات ایجاد شده در این شبکه را از طریق شماره تلفن های ۱۹۴ و ۱۵۹۴ اطلاع دهند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی بخش عمده تماس های مشترکان را مربوط به دریافت راهنمایی از کارشناسان شرکت گاز بیان کرد و گفت:‌ طی ۹ ماهه امسال بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ تماس مردمی به همین منظور ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به افزایش میزان مصرف گاز طبیعی در این استان نسبت به سال قبل، افزود: طی این مدت بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل حدود ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون مترمکعب بود.

سلیمانی نژاد با تاکید بر لزوم مصرف بهینه این انرژی از سوی مشترکان، تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی ضامن پایداری شبکه در بخش های مختلف و تداوم فعالیت صنایع است.

وی تعداد مشترکان گاز طبیعی در این استان را ۳۹۴ هزار و ۸۸۴ مشترک بیان کرد و یادآور شد:‌ برای گازرسانی به مردم استان در بخش های مختلف تاکنون بیش از هفت هزار و ۸۸۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی اجرا شده است و ۷۰ درصد انرژی مصرفی در زنجان به گاز طبیعی اختصاص دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha