۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85364349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه ۱۱۰ برخط در دزفول فعال می‌شود

دزفول – ایرنا – فرمانده انتظامی دزفول گفت: سامانه ۱۱۰ برخط در دزفول به عنوان دومین شهرستان خوزستان پس از اهواز فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ روح الله یاری زاده روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول افزود: فعال سازی سامانه ۱۱۰ برخط موجب رصد فعالیت یگان امداد ۱۱۰ به صورت هوشمند و الکترونیکی می‌شود.

وی ادامه داد: تاخیر حضور ماموران یگان ۱۱۰ پلیس در محل ماموریت ناشی از حجم بالای ماموریت و درگیری یگان‌ها در ماموریت همزمان است.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره شفافیت و پاسخگویی را در دستور کار دارد، گفت: خدمت به مردم ولایتمدار دزفول افتخار همکاران انتظامی در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه جرایم کنونی متفاوت از گذشته و متاثر از شرایط اقتصادی، اجتماعی و تحولات فناوری است، ادامه داد: اخبار انتظامی دارای محاسن و معایبی است و این موجب شده تا اطلاع رسانی در دستگاه پلیس دارای ظرافت باشد.

سرهنگ یاری زاده درخصوص نحوه انتشار اخبار حوزه انتظامی شهرستان اظهارکرد: اخبار انتظامی در راستای پیشنهاد خبرنگاران از این پس به صورت تجمیعی ارایه خواهند شد تا انتشار اخبار انتظامی خود موجب احساس ناامنی در جامعه نشود.

پلیس دزفول به سمت هوشمند شدن حرکت می‌کند / کروکی‌ها الکترونیکی شد

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه پلیس تمام قد برای تامین امنیت پایدار در میدان حضور دارد، گفت: حرکت از فعالیت‌های سنتی به سمت پلیس علمی و هوشمند اولویت فراجا در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه کروکی الکترونیکی در دزفول جایگزین کروکی سنتی شده است، افزود: اتصال این سامانه به سامانه بیمه باعث کاهش بروکراسی اداری خسارات تصادف می‌شود.

فرمانده انتظامی دزفول: سامانه ۱۱۰ آنلاین در دزفول فعال می‌شود

سرهنگ یاری زاده تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های پلیس دانست و گفت: حجم بالای ماموریت‌ها موجب شده تا در برخی موارد رفتار ماموران پلیس با مردم در کلانتری‌ها مناسب نباشد که برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان پلیس مدنظر است.

وی شعار فراجا در شهرستان دزفول را خدمت به مردم دانست و افزود: عملکرد فرماندهان و مسوولان فرماندهی انتظامی دزفول مطلوب است و اگر قرار باشد تغییر مدیریتی هم در این فرماندهی انجام شود برای تقویت عملکرد پلیس خواهد بود.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: وقوع جرایم به ویژه سرقت در دزفول امسال نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر و محسوسی داشته است.

وی افزود: انتشار تصاویر جرایم در فضای مجازی اگرچه جرم نیست ولی با توجه به بازتاب‌های منفی این تصاویر فعالیت صفحه‌های مجازی توسط پلیس فتا رصد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha