۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85364489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازداشت بیش از ۶ هزار فلسطینی در کرانه‌ باختری از آغاز جنگ در غزه

تهران-ایرنا- منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر و آغاز جنگ علیه غزه تاکنون ۶ هزار و ۲۵۵ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز ۳۵ فلسطینی در کرانه باختری و قدس را بازداشت کردند.

این نهاد افزود که میان این اسرا، یک زن و چند اسیر آزاد شده وجود دارد.

اداره امور اسرای فلسطین ادامه داد که آمار فلسطینی‌های بازداشت شده در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۶ هزار و ۲۵۵ نفر رسیده است.

اشغالگران تقریبا به طور روزانه به کرانه باختری یورش می‌برند و پس از درگیری با مبارزان فلسطینی، تعدادی را بازداشت می‌کنند.

تاکنون صدها فلسطینی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری شهید شده‌اند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین داخلی این رژیم و قوانین بین المللی، اقدام به بازداشت موقت مردم عادی فلسطین در کرانه باختری، غزه و سرزمین های اشغالی می کند و افراد بسیاری بدون اتهام برای ماه ها در زندان می مانند.

از زمان روی کار آمدن کابینه راست‌گرای «بنیامین نتانیاهو»، شرایط برای اسرای فلسطینی بدتر شده و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این کابینه خواستار ندادن غذای کافی به این زندانیان، نداشتن ملاقات و اعدام آنها شد.

جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و دهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha