هشتمین شکست فصل هورسان رامسر ثبت شد

ساری - ایرنا - تیم والیبال هورسان رامسر در هفته هفدهم لیگ برتر، دیدار خانگی‌اش مقابل شهرداری ارومیه را واگذار کرد و چهارمین باخت پیاپی و هشتمین شکست فصل در کارنامه‌اش ثبت شد تا دور برگشت رقابت‌ها همچنان برای این تیم مازندرانی بدون برد ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال کشور عصر چهارشنبه با برگزاری همزمان هر هفت مسابقه پایان یافت که در یکی از این دیدارها تیم والیبال هورسان رامسر میزبان شهرداری ارومیه بود و نتوانست از پس مهمان خود برآید و پس از سه هفته ناکامی دهمین برد فصل را کسب کند.

آرش صادقیانی و بازیکنانش که سه بازی اخیر را با ناکامی به پایان رساندند، امیدوار بودند در مصاف با مهمان پایین جدولی‌شان بتوانند به روند ناکامی‌های اخیر پایان دهند و با ۲ رقمی شدن تعداد بردها جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند اما شهرداری ارومیه در دست پیاپی موفق شد هورسان را شکست دهد و هشتمین برد فصل را کسب کند.

هورسان دست نخست را ۲۵ – ۲۱ و دست دوم را ۲۵ – ۱۹ واگذار کرد و در دست سوم با نتیجه ۲۵ – ۲۱ شکست خورد تا سه امتیاز مسابقه به حساب شهرداری ارومیه منظور شود.

آخرین برد فصل جاری هورسان هفته سیزدهم مقابل گیتی‌پسند در رامسر ثبت شد که رامسری‌ها موفق شده بودند مهمان اصفهانی خود را ۳ – ۰ شکست دهند. هورسان هفته چهاردهم در رامسر ۳ – ۰ به فولاد سیرجان باخت، پانزدهمین هفته را در گنبد با شکست ۳ – ۰ مقابل شهرداری گنبد پشت سر گذاشت و در دیدار هفته شانزدهم ۳ – ۲ مغلوب میزبان خود آیفا سرام اردکان شد.

عملکرد هورسان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر سبب شد که جایگاه این تیم در جدول روندی کاهشی داشته باشد. نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال با این شکست کماکان ۱۷ امتیازی است و در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

هشتمین شکست فصل هورسان رامسر ثبت شد

هورسان در حالی چهار مسابقه ابتدایی دور برگشت لیگ برتر را بدون برد پشت سر گذاشته که در چهار هفته نخست دور رفت ۲ برد و ۲ باخت ثبت کرده بود. مجموع شکست‌های هورسان رامسر در ۱۳ مسابقه نیم‌فصل نخست روی عدد چهار متوقف شده بود اما در چهار هفته‌ای که از دور برگشت پشت سر گذاشته شده این تیم چهار شکست ثبت کرده که عملکرد کاملا متفاوت هورسان در ۲ نیم‌فصل را نشان می‌دهد.

تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال مسابقه بعدی‌اش را باید هشتم بهمن در اردکان مقابل همسایه خود در جدول یعنی تیم چادرملو برگزار کند و برای از دست ندادن رتبه هشتم، میزبان خود را شکست دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha