۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۳۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85367386
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: رسانه ها با اتحاد زیربنای فکری دشمنان را ویران کنند

همدان- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز رسانه‌ها و مردم ما باید در کنار هم بتوانند زیر بنای فکری دشمنان را ویران کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه شنبه در مراسم روضه شهادت حضرت زینب(س) هیات زینبیون همدان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه و تبلیغات در تاریخ اظهار کرد: جریان باطل در ایجاد گمراهی هنرمندانه عمل می‌کند و با شبکه سازی قوی می کوشدجامعه را در مسیر منحرف قرار دهند.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات یک کلیپ و یا متن به صورت تقطیع شده در فضای مجازی و عمومی منتشر می‌شود که یک موضوع و واقعیت را وارونه می کند، گفت: این وظیفه اصحاب رسانه است که به تبیین حقایق بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه کسی که تقوا ندارد هر کار خلاف و ناصوابی را می تواند انجام می‌دهد، اظهار کرد: جریان باطل در طول تاریخ چه بسیار تلاش کرده جای حق و باطل را تغییر دهد چنانکه امام حسین(ع) یک فرد خارجی معرفی کرد.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: اما حضرت زینب(س) بانوی حکیم اسلام با جهاد تبیین خود توانست کاری کند که یزید رسوا شده حرکت حسینی به گستره عالم و تاریخ انسانیت منعکس و ماندگار شود.

کمک رسانه در مشارکت حداکثری

آیت الله شعبانی موثقی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال گفت: اصحاب رسانه باید به شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پاسخ به برخی از شبهات مطرح شده در رابطه با انتخابات توسط رسانه‌های دشمن، ابراز کرد: اگر مشارکت تاثیری ندارد، چرا امروز جریان مخالف تمام همتش را بر پایین آوردن مشارکت گذاشته و پویش‌های بسیاری به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه مردم انتقادهایی دارند و حق هم دارند، گفت: باید با مردم صادقانه‌تر و شفاف‌تر گفت‌وگو کنیم و وضعیت فشارها و تحریم ها و مسائل ناشی از آن را به درستی برای آنان تشریح کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha