فرماندار: ورزش اسلامشهر ظرفیت قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک را دارد

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: قهرمانان ورزشی شهرستان اسلامشهر با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار در رشته‌های مختلف می توانند در رقابت‌های جهانی و المپیک موفق شوند و به مدال برسند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی روز یکشنبه در نشست با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی اسلامشهر اظهارداشت: این شهرستان مملو از ظرفیت های مختلف در حوزه قهرمان های ورزشی است و مولفه هایی چون شهرستان یک هزار شهید و جهادگران تولید را نیز باید از دیگر ویژگی های مهم و شاخص آن برشمرد.

حبیبی افزود: باتوجه به ظرفیت های موجود شاید متاسفانه تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد توانایی های مختلف اسلامشهر برای مسئولان فرا شهرستانی معرفی شده است و شناساندن قهرمانان ورزشی در حوزه های جهانی، المپیک می تواند از حرکت های مفید برای تبیین پتانسیل موجود باشد.

فرماندار: ورزش اسلامشهر ظرفیت قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک را دارد

وی در ادامه بیان کرد: برای کمک به رشد ورزش شهرستان اسلامشهر در ابتدا باید نظام مسائل تهیه شده و اولویت ها را شناخت و سپس درجهت رفع مشکلات اقدام کرد.

فرماندار اسلامشهر با استماع مشکلات تبیین شده از جانب ورزشکاران و باشگاه داران افزود: برای تربیت و پرورش ورزشکاران در سطح قهرمانی باید از باشگاه های خصوصی نیز حمایت کرد.

در این مراسم برخی از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلامشهر به تبیین مشکلات پیش روی خود در زمینه های مختلف پرداختند و درپایان از تعدادی از مدال آوران تقدیر شد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha