۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85367833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: انتخاباتی نمادین برای دانش آموزان برگزار شود

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت:‌ باید با برگزاری انتخاباتی نمادین برای دانش آموزان تا قبل از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امکان طرح مطالبات این قشر جامعه از نمایندگان منتخب را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه تبیین رویداد ملی ۱۴ صفر دو در گناباد افزود: این اقدام می تواند موجب آشنایی دانش آموزان با انتخابات شود، ضمن آنکه آنان می توانند مطالبات خود از نمایندگان را به داخل صندوقهای رای بیندازند تا پس از دسته بندی به نماینده منتخب شهرستان در مجلس ارایه شود.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: در این حوزه انتخابیه ۳۷ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند که از همه گروهها و اقشار حوزوی،‌ دانشگاهی، جوان، پیشکسوت، متخصص بخش های عمرانی و فرهنگی در بین آنان حضور دارند.

نصیری همچنین بر جهاد تبیین و بیان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای دانش آموزان در قالب طرح ۱۴ صفر دو تاکید کرد و خواستار استفاده از همه ظرفیتهای موجود برای تحقق این امر شد.

۲ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

طرح ۱۴ صفر دو با هدف آشنایی دانش آموزان با خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در مدارس کشور اجرا می شود.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha