۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85368318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری کارگاه های آموزشی برای پیشرفت تیراندازی در قزوین الزامی است

قزوین - ایرنا - رییس هیات تیراندازی قزوین از برگزاری کارگاه های آموزشی و داوری خبر داد و گفت: پیشرفت تیراندازی استان در گرو برگزاری چنین کارگاه هایی به همراه استعدادیابی این رشته است.

حسین زکی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: برنامه برگزاری پنج کارگاه آموزشی در بهمن ماه سال جاری توسط هیات تیراندازی قزوین تدوین شده که سه کارگاه هفته گذشته برگزار شد و ۲ کارگاه دیگر آموزشی نیز طی هفته جاری برگزار می شود.

وی در خصوص کارگاه های برگزار شده هفته گذشته، خاطرنشان کرد: دوره های به روزرسانی قوانین داوری و آشنایی با کارکرد سیبل های الکترونیکی همراه با تدریس مدرسان و کلاس های کنترل تجهیزات با دعوت از مدرس گیلانی، از جمله کلاس های برگزار شده بود.

وی ادامه داد: طی هفته جاری و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به ترتیب کارگاه عملی با عنوان تعمیرات و نگهداری سلاح با مدرسی ساسان شهسواری از قهرمانان تیم ملی و ۲ کارگاه اسکت (دستگاه لیزری که به سلاح متصل می شود) و طراحی تمرین برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بزرگترین رویداد داوری کشور به میزبانی قزوین خبر داد و گفت: برای نخستین مرتبه در تاریخ تیرانداری با تفنگ کشورمان و به طور همزمان دوره داوری درجه یک، ۲ و سه اوایل اسفندماه آینده در قزوین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha