فرماندار: ۱۳۶ شعبه اخذ رای در ساوه پیش بینی شده است

ساوه - ایرنا - فرماندار ویژه ساوه از پیش بینی ۱۳۶ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار در این شهرستان برای انتخابات ۱۴۰۲ خبر داد.

مهدی الیاسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۸۲ مورد از این شعبات به صورت ثابت و ۵۴ مورد نیز به صورت سیار پیس بینی شده است اظهار کرد: ۷۱ مورد از شعبه ها در شهر ساوه، ۳۵ مورد در بخش مرکزی با هشت ثابت و ۲۸ سیار و ۳۰ مورد نیز در بخش نوبران با هفت ثابت و ۲۳ سیار مستقر می شود.

وی خاطر نشان کرد: ۶۸ شعبه شهر ساوه ثابت و سه مورد نیز سیار است که ۲ مورد از شعبات سیار در سطح شهر شامل بیمارستان ها و ندامتگاه و شعبه سیار دیگر نیز در شهر صنعتی کاوه و در واحدهای تولیدی فعالیت خواهد کرد.

فرماندار ساوه با بیان اینکه مردم ساوه همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند در انتخابات ۱۴۰۲ نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب می کنند افزود: تمهیدات لازم در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری و بدون هر گونه جانب داری از سوی دست‌اندرکاران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از سوی شورای نگهبان ۵۷ نامزد تایید صلاحیت شده اند افزود: همکاری ۲ فرمانداری حوزه انتخابیه در شهرستان های ساوه و زرندیه همزمان با تقویم انتخابات آغاز شده است.

مردم شهرستان های ساوه و زرندیه به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha