حضور مردم در عرصه‌های مشارکتی، تعیین کننده امنیت ملی کشور است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: حضور مردم در عرصه های مشارکتی و سیاسی همانند انتخابات، تعیین و تضمین کننده امنیت ملی کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ساوه اظهار کرد: مردم درجامعه اصل و ستون سیاسی هستند و باید دولتمردان وهمه مسوولان درخدمت مردم ولایت مدارباشند.

وی افزود: همچنین مردم باید بدانند که حضور آنها در عرصه‌های مختلف، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است و با حضور آنان کشور در امنیت باقی می ماند.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: ‌وقتی دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به‌خاطر حضور مردم بوده است که نتوانسته‌اند تعرض کنند.

وی گفت: روشن است که مشارکت مردم در صحنه و در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، مجرای اعمال حاکمیت حق و یک وظیفه شرعی و الهی و ملی است.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست بلکه مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکاء حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

مهمترین راه برای عبادت خلوت و پرهیز از کثرت است

خطیب جمعه ساوه با اشاره به قرار گیری در ایام اعتکاف گفت: برای اهمیت اعتکاف همین بس که خداوند پیامبر اولوالعزم خود حضرت ابراهیم را مامور می کند مسجد و خانه خدا را برای معتکفین آماده کند مهمترین راه برای عبادت همان خلوت و پرهیز از کثرت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha