کنفرانس «شهرک‌سازی در غزه» نیت واقعی صهیونیست‌ها را فاش کرد

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزاری کنفرانس موسوم به «شهرک‌سازی در غزه و شمال کرانه باختری» توسط صهیونیست ها را محکوم و اعلام کرد که این کنفرانس نیت واقعی سران رژیم اشغالگر را آشکار کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه خبری «القدس»، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره آمده است: برگزاری کنفرانس از سرگیری شهرک سازی در غزه با حضور وزرای رژیم اشغالگر نازی و تایید طرح الحاق و شهرک سازی در کرانه باختری، تاییدی بر نیات واقعی رژیم اشغالگر است که روند نقض کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌المللی را متوقف نمی‌کند.

جهاد اسلامی اضافه کرد: رژیم اشغالگر جنایات خود را با حمایت نامحدود دولت آمریکا و پوشش کشورهای اروپایی و غربی انجام می‌دهد. این کشورها تنها کارشان برآورده ساختن الزامات تبلیغاتی صهیونیست‌ها و پوشش و حمایت از جنایات، تخلفات و زیر پا گذاشتن همه قوانین توسط این رژیم است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده که نبود عدالت انسانی یکی از مهمترین دلایلی است که مانع از دستیابی به امنیت و ثبات در این منطقه از جهان می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی همچنین در این بیانیه تاکید کرد: سیاست‌های فریبکارانه و ریاکارانه غرب بر هیچ انسان با بصیرتی در این دنیا پوشیده نیست و از جمله شواهد قانع کننده سیاست‌های دوگانه، فریب و ریاکاری غرب، اقدام تعدادی از کشورها برای قطع کمک‌های خود به آنروا است و این در حالی است که حمایت آنها از کابینه فاشیست افراطی، شهرک سازی و همچنین کابینه نژادپرستی که جنگ نسل کشی علیه غزه را رهبری و مدیریت می‌کند و جنایات پاک سازی نژادی را ادامه می دهد، افزایش می یابد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت فلسطین راهی جز مقاومت برای دفاع از خود، سرزمین خود و بازپس گیری حقوق خود نخواهد یافت.

این بیانیه پس از آن صادر شد که تعدادی از اعضای کابینه و کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در کنفرانس موسوم به «شهرک‌سازی در غزه و شمال کرانه باختری»، خواهان اشغال دوباره نوار غزه و شهرک‌ سازی در آن شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد حداقل ۱۲ وزیر و ۱۵ عضو کنست رژیم صهیونیستی با شرکت در کنفرانس «شهرک‌سازی در غزه و شمال کرانه باختری»، حمایت خود را از اشغال این مناطق اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سران رژیم صهیونیستی درباره آنچه آن را آینده نوار غزه مطابق توهمات خود می‌خوانند، اختلاف نظر دارند. در شرایطی که برخی سیاستمداران صهیونیست خواهان تحویل غزه به تشکیلات خودگردان فلسطین هستند؛ برخی دیگر خواهان اداره آن توسط یک حکومت نظامی دست‌نشانده این رژیم هستند.

این در حالی است که بیشتر کارشناسان معتقدند که مقاومت فلسطین ریشه در فکر مردم غزه دارد، بنابراین تل‌آویو چاره‌ای جز تسلیم در مقابل مقاومت و پذیرش شکست نخواهد داشت.

باوجود حدود چهار ماه جنگ و کشتار غیرنظامیان در غزه، ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هیچ کدام از اهداف جنگ یعنی نابودی مقاومت فلسطین و آزادی اسرای صهیونیست را محقق نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha