۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85369987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۹۳ کلاس درس به همت دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی احداث شده است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های استان با هدف ارتقای شاخص ها به همت دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته گفت: در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که احداث ۷۹۳ کلاس درس به ویژه در نقاط محروم از جمله آنها بوده است.

رضا ابراهیمی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری خوی افزود: با احداث این تعداد کلاس درس، هزاران دانش آموز به ویژه در مناطق محروم آذربایجان غربی، از خدمات استاندارد آموزشی بهره مند شده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز صدها کلاس درس در نقاط مختلف آذربایجان غربی در دست احداث است که روند افتتاح آنها در ایام مختلف سال به ویژه دهه فجر و هفته دولت انجام می گیرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در دولت مردمی سیزدهم برای ارتقای شاخص های توسعه آذربایجان غربی ادامه داد: تحت پوشش اینترنت قرار گرفتن ۴۱۲ روستا، ایجاد زیرساخت های حمل و نقل در ۲۳۵ کیلومتر راه، آسفالت ۳۸۵ کیلومتر راه روستایی، گازرسانی به بیش از ۵۰۰ روستا و برخوردارشدن ۲۰۲ روستا از خدمات آب شرب سالم و بهداشتی ازجمله این موارد بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در دولت سیزدهم خدمت بی منت به مردم سرلوحه کارها بوده و در این راستا در ۶۹۶ روستا طرح هادی اجرا شده که در نوع خود بی نظیر است.

ابراهیمی گفت: در این مدت همچنین از ۶۹ واحد درمانی اعم از خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در سطح بهره برداری شده است .

وی با اشاره به اجرای طرح شنبه‌های محرومت زدایی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار به همت استاندار آذربایجان غربی در مناطق حاشیه ای شهرهای استان به ویژه ارومیه افزود: در قالب این طرح، مشکلات ۱۵ منطقه در شهرستان های با بازدید های میدانی حل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در آذربایجان غربی با نگاه ویژه دولت، مشکل ۱۴ شرکت تعاونی مسکن حل شده و ۷۴ هزار نفر از خدمات آن بهره مند شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha