آسفالت محورهای مواصلاتی روستایی ماکو  با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار محقق شد

ارومیه - ایرنا - فرماندار ماکو گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی یک سال گذشته صرف آسفالت محورهای مواصلاتی این شهرستان شده که اغلب محورهای روستایی هستند.

نادر کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخصیص این اعتبارات و این میزان آسفالت ریزی در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده که موجب خوشحالی ساکنان مناطق مختلف شده است.

وی بیان کرد: این اقدامات در مسیرهای روستایی آغ بولاغ و چمنلو به طول هفت کیلومتر آسفالت ریزی، مسیر سه راهی کشمش تپه به آواجیق به طول ۱۶ کیلومتر روکش آسفالت، کمربندی ماکو به بازرگان ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۲ کیلومتر اسفالت مسیر هندوار به دیبک انجام شده است.

در مسیرهای روستایی ماکو ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است

فرماندار ماکو با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده گفت: آسفالت ریزی مسیر مواصلاتی روستایی قره تپه و قوریشکاک به طول ۲۵ کیلومتر با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده روز دوشنبه پس از یکسال به پایان رسید و ۲۲ روستا با این اقدام از جاده آسفالته بهره مند شدند.

کاظمی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو عملیات آسفالت ریزی جاده روستایی قره تپه به قوریشکاک انجام شد و تعداد ۲۲ روستا با جمعیت حدود پنج هزار نفر در این محدوده از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

وی بیان کرد: زیرسازی این جاده توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و آسفالت ریزی جاده نیز توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماکو انجام شده است که با بهره برداری از این پروژه مهم، مردم این روستا ها بعد از گذشت ۴۳ سال به مسیر آسفالته دسترسی پیدا کردند.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مردم گرایی و شنیدن صحبتها و مسائل مردمی و تحقق آنها را در اولویت قرار داده است اظهار کرد: این اقدام دولت که با پیگیری ها استاندار آذربایجان غربی محقق شد بیانگر عملگرایی دولت است که توانسته در این منطقه نمود عینی داشته باشد.

شهرستان ماکو در شمال آذربایجان غربی و در همسایگی کشور ترکیه واقع شده است، برابر سرشماریهای رسمی دارای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و طبق سرشماری بخش سلامت دارای ۱۲۰ هزار نفر جمعیت است.

توسعه روستاهای ماکو از مصوبات مهم سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان بوده است و بهبود خدمات رسانی با نگاه ویژه دولت سیزدهم در بین روستاییان این منطقه از اولویتهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha