استاندار: ۷۶۹ طرح استان سمنان در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: ۷۶۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به سال گذشته، دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان افزود: ۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان در دهه‌فجر ۱۴۰۲ موجب اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های هر شهرستان برای بهره‌برداری در دهه فجر، اضافه کرد: سمنان ۱۰۶ طرح با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان، شاهرود ۱۷۲ طرح با ۵۴۹ میلیارد تومان، دامغان ۹۱ طرح با اعتبار ۴۳۶ میلیارد تومان، آرادان ۲۸ طرح با اعتبار ۳۷۸ میلیارد تومان، میامی ۱۱۵ طرح با ۴۷۶ میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سمنان ادامه داد: ۵۱ طرح در سرخه با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان و ۸۹ طرح در مهدیشهر با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: بیشترین افتتاح طرح اقتصادی در دهه فجر ۱۴۰۲ مربوط به شهرستان گرمسار با اعتبار یکهزار و ۲۴۷ میلیارد تومان است.

استاندار: ۷۶۹ طرح استان سمنان در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

سمنان استان پایلوت در وحدت است که بخش‌های مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی با وحدت و یکپارچگی گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ کمیته تخصصی با محوریت مردم برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: آغاز برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان با حضور در گلزار شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان آغاز خواهد شد.

تبیین چهار راهبرد انتخابات

استاندار سمنان گفت: انتخابات اهمیت زیادی برخوردار است، همین بس که رهبر معظم انقلاب یکسال مانده به انتخابات چهار راهبرد را برای مشارکت حداکثری تعیین و تبیین فرمودند.

هاشمی تاکید کرد: امید می‌رود با امیدآفرینی رسانه‌ها از طریق تولید محتوای ارزشمند و همراهی مردم، شاهد مشارکت قوی در انتخابات در استان سمنان باشیم.

وی ادامه داد: استان سمنان در زمینه امنیت و سلامت با رعایت اصل بی‌طرفی در همه موارد، برای برگزاری انتخاباتی پرشور مهیا است.

استاندار سمنان اظهار کرد: رقابت و مشارکت با رعایت اخلاق توسط داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و همراهی مردم محقق می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و توجه به تحقق جهاد تبیین در افزایش مشارکت انتخاباتی موثر است و انتظار می‌رود بخش‌های مختلف همراهی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha