۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85371210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸۰ دوره آموزشی در هلال احمر کردستان برگزار شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85371210
۴۸۰ دوره آموزشی در هلال احمر کردستان برگزار شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر، بیش از ۴۸۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان، مربیان، نجاتگران و اعضا توسط حوزه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، پیام جلالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری، ۱۶۱ دوره آموزشی کمک‌های اولیه، ۱۷۷ دوره آمادگی در برابر مخاطرات، ۹۳ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی، ۱۹ دوره تخصصی (عمومی امداد و نجات)، ۶ دوره آموزشی پایه نجات و یک دوره تربیت مربی کمک های اولیه کد ۲، برگزار شد.

وی افزود: همچنین سه دوره بازآموزی مربیان جاده و آوار و کوهستان، ۲ المپیاد استانی دادرس، یک دوره تخصصی پایه امداد، یک دوره بازآموزی نجاتگران و ۲۲ ضمن خدمت برای کارکنان برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان با اشاره به ضرورت کیفی سازی آموزش‌های امدادی، ادامه داد: آموزش، پایه و اساس ارائه خدمت پایدار است و توسعه آموزش‌های عمومی و مبتنی بر نیازهای محلی با هدف تقویت تاب آوری اجتماعی، از برنامه‌های مهم هلال‌احمر است و دوره‌های آموزشی به صورت مستمر ادامه دارد.

جلالی یادآور شد: آموزش‌های ارائه شده به نجاتگران و امدادگران باید براساس برنامه بوده که بتواند به نیازهای جامعه هدف که متأثرین از حوادث و آسیب‌دیدگان از سوانح هستند، پاسخ مطلوبی دهد.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضو هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha