بانوی مازندرانی ارثیه ۱۰۰ میلیارد ریالی خود را به هلال احمر اهدا کرد

ساری-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از اقدام ارزشمند بانوی ساکن شهرستان سیمرغ و اهدای ارثیه ۱۰۰ میلیارد ریالی خود برای تامین امکانات امدادی به جمعیت هلال احمر این استان خبرداد .

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری افزود:‌ فوزیه بابایی بانوی ۵۷ ساله ساکن شهرستان سیمرغ این میزان از ارثیه خود را در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی مورد بهره برداری قرار گیرد ،‌اهدا کرد .

وی ادامه داد: این بانوی نیک اندیش بیشتر از سه سال است که با جمعیت هلال احمر مازندران همکاری می کندو برای کمک به فعالیت امدادی این نهاد تصمیم به اهدای این میزان ارثیه خود کرده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران توضیح داد:‌ فوزیه بابایی قطعه زمینی به وسعت ۵۰۰ متر مربع در بهترین نقطه شهرستان سیمرغ که ارثیه پدریش بود برای مشارکت در امور عام المنفعه،‌کمک به نیازمندان و تهیه امکانات امدادی اهد کرده است که ارزش فعلی این زمین حدود ۱۰۰ میلیاردریال است .

وی اظهار داشت : در حال حاضر بیشتر از ۳۰۰ فرد نیک اندیش و خیر در زمینه کمک به مجموعه هلال احمر مازندران فعالیت دارند و با کمک هایی که می کنند همواره این نهاد امدادی را یاریگر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha