نیکوکار محمودآبادی ارثیه ۷۰ میلیارد ریالی خود را به هلال احمر اهدا کرد

ساری-ایرنا- نیکوکار محمود آبادی زمین ارثی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال را برای توسعه زیرساخت های امدادی و فیزیوتراپی به جمعیت هلال احمر مازندران اهدا کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، ‌ "قربانعلی عبدی "یکی از افراد نیک اندیش محمود آبادی ارثیه ۷۰ میلیارد ریالی خود را به هلال‌احمر استان اهدا کرد تا در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی وفیزیوتراپی مورد استفاده قرار گیرد.

وی روز چهارشنبه اعلام کرد: پیش از این مرحوم پدرم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار زمین هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا (ع) شهرستان محمودآباد اهدا کرد.

این نیکوکار محمودآبادی افزود: با توجه به اینکه هلال‌احمر در این شهرستان فاقد ساختمان است و با مشاهده تلاش امدادگران و کارکنان در فعالیت های مختلف و پیگیری های مجمع خیرین و رئیس شعبه ارثیه خود را برای حمایت و کمک به این نهاد اهدا کردم.

در آیین اهدای این قطعه زمین که با حضور مدیرعامل هلال‌احمراستان، اعضای خیّر و هیات امنا مجمع خیران محمود آباد برگزار شد تعدادی از خیران همراهی خود را برای تامین بخشی از مصالح و هزینه های ساخت اعلام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز به اقدام ارزشمند بانوی ساکن شهرستان سیمرغ و اهدای ارثیه ۱۰۰ میلیارد ریالی خود برای تامین امکانات امدادی به جمعیت هلال احمر این استان در آذرماه اشاره کرد.

غلامعلی فخاری افزود:‌ فوزیه بابایی بانوی ۵۷ ساله ساکن شهرستان سیمرغ این میزان از ارثیه خود را در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی مورد بهره برداری قرار گیرد، ‌اهدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha