۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85371598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در بوشهر آغاز شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85371598
برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر با نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه نجابت مرکز این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز چهارشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دلیل همزمانی ۱۲ بهمن با روز پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس با تصمیم مسئولان برگزاری مراسم دهه فجر زنگ انقلاب امسال یک روز زودتر نواخته شد.

علی موحدی ادامه داد: غبارروبی و گلباران قبور شهدا، اجرای برنامه مختلف فرهنگی، نورافشانی و طنین بانگ الله اکبر همزمان با شب ۲۲ بهمن و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف آموزشی و ورزشی در مدارس از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مدرسه‌های استان بوشهر است.

وی بیان کرد: از روز شنبه هفته آینده همچنین جشن پیروزی انقلاب در مدرسه‌های سراسر استان با حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد : در این برنامه‌ها علاوه بر ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، جشن‌هایی برای بزرگداشت پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha