۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85371679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم بروجرد سه هزار جلد کتاب به کتابخانه های اهدا کردند

بروجرد - ایرنا - رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: مردم این شهرستان سه هزار جلد کتاب در راستای اجرای طرح " اهدای کتاب، اهدای دانایی" به کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا کردند.

فرهاد سوداگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی طرحی است که به صورت همیشگی در بروجرد انجام می شود و مردم در این طرح کتاب هایی که استفاده کرده اند را به کتابخانه های عمومی اهدا می کنند.

وی اضافه کرد: کتاب هایی که در این طرح جمع آوری می شود بخشی از آنها به کتابخانه روستایی تحویل داده می‌شود تا در اختیار مردم در مناطق روستایی و مناطقی که دسترسی آنها به کتابخانه های سطح شهر محدود است، قرار گیرد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد بیان کرد: همچنین بخش دیگری از کتاب های اهدایی در طرح اهدای دانایی تحویل کتابخانه های عمومی سطح شهر و یا تحویل مساجد خواهد شد.

سوادگر یادآور شد: اجرای چنین طرح هایی علاوه بر اینکه دسترسی به کتاب و مطالعه را برای همه مردم فراهم می کند، در ارتقای فرهنگ کتابخوانی موثر است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ کتابخانه شامل هفت مورد نهادی، هفت کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه مستقل در بروجرد وجود دارد، افزود: تعداد کل اعضای کتابخانه‌های شهرستان بروجرد ۴۰ هزار نفر است که از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ نفر عضو فعال هستند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد ادامه داد: امسال تعداد ۳۹ هزار و ۹۷۷ جلد کتاب به اعضای کتابخانه های عمومی بروجرد امانت داده شد که نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha