۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85372044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانه تولید مقاله در دانشگاه آیت الله بروجردی ۲.۸ است

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: سرانه تولید مقاله در این واحد دانشگاهی به ۲.۸ رسیده که این مهم در دانشگاه‌های کشور ۱/۷ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرضا مظاهری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی حرزاده معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزار شد، افزود: دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)، مولود انقلاب اسلامی و در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است.
وی بیان کرد: این دانشگاه حدود پنج هزار و ۵۳۰ دانشجو و ۱۲۰ هیات علمی جوان دارد.
رییس دانشگاه آیت الله بروجردی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های خوب ما در حوزه فرهنگ، ایجاد تقویم محسوب می‌شود که کارهای فرهنگی را منظم، مستمر و به‌صرفه می‌نماید.
مظاهری یادآور شد: همانگونه که برای دانشگاه‌ها ماموریت‌های علمی و پژوهشی تعریف می‌شود، باید ماموریت‌های فرهنگی نیز مشخص شده و در دانشگاه آیت الله بروجردی پیگیر این موضوع هستیم.

حضور در جمع جوانان اهل معرفت، انتقال دانش را آسان می کند

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور نیز در این جلسه اضافه کرد: در اهمیت جایگاه مسوولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همین بس که در اردیبهشت سال ۱۳۷۸ رهبری در جمعی از مسوولان نهادها فرمودند که اگر مخیر به انتخاب مسوولیتی شوند، حتما یکی از کارهایی که انتخاب می‌کنند، همین ریاست نهاد است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی حرزاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای این صحبت چند دلیل داشتند: اول اینکه شما در جمع افراد جوان اهل معرفت و دانش حضور دارید که کار انتقال معارف را آسان می‌کند و دوم اینکه جوانان کسانی هستند که در آینده، افراد موثر جامعه خواهند بود و سرنوشت اسلام و مسلمانان را رقم می‌زنند.

استاد، کارمند و دانشجو سه ضلع اسلامی سازی دانشگاه‌ها

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان گفت: اگر قرار است که نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، به دنبال اسلامی‌سازی باشد باید نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی خود را در دانشگاه‌ها پیش ببرد.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی ادامه داد: اسلامی سازی دانشگاه‌ها باید با همراهی هر سه ضلع دانشگاه یعنی استاد، کارمند و دانشجو صورت گیرد.

دانشگاه خط مقدم جبهه فرهنگی است

مسوول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آیت الله بروجردی نیز در این جلسه گفت: دانشگاه خط مقدم جبهه فرهنگی است و بودن در کنار جوانان مومن و متعهد، جای بسی افتخار می‌باشد.

حجت‌ الاسلام محمد رایگان افزود: مسوولیت در انقلابی که زمینه‌ساز ظهور می‌باشد، یک مدال افتخار است.

وی با تاکید بر ضرورت لیاقت و شایستگی در هر شخصی که عهده دار مسوولیتی می شود، اظهار کرد: خدمت صادقانه و مخلصانه از دیگر ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین علی فتاحی دهکردی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha