۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85372599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهار

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: ۱۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در این شهرستان به ارزش چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مجتبی فیض الهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای طرحهای دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته جهش چشمگیری در تعداد و مبالغ پروژه ها شاهد هستیم.

وی درباره راه های ارتباطی منطقه نهالستان بهار و همدان گفت: ساماندهی راه ارتباطی نهالستان از لحاظ ترافیکی، پدافندی و دسترسی آسان برای این دو شهرستان اهمیت به سزایی خواهد داشت.

فیض الهی ساماندهی راه های ارتباطی نهالستان از نیازهای مردم این دو شهرستان دانست و افزود: همه دستگاه های اجرایی مرتبط باید در راستای ساماندهی نهالستان همکاری و مساعدت لازم داشته باشند تا هر چه زودتر شاهد اجرای ساماندهی این منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: فعالیت ها و طرح های علمی گستره ای در منطقه نهالستان برای ارتقای علمی شهرستان در حوزه های کشاورزی، صنعتی و دامپروری پیش بینی شده است که می توان به کلینیک دامپزشکی، دانشکده کشاورزی و صنایع غذایی، گسترش سالن شهدای کارگر و شهرک صنایع غذایی و فعالیت های دانش بنیانی در این منطقه اشاره کرد.

فرماندار بهار در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۶۲ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ تایید صلاحیت شدند، افزود: نقش عوامل انتخابات در تحقق مشارکت گسترده مردم مهم است و همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید اصل بی‌طرفی را به طور کامل رعایت کنند.

فیض الهی تاکید کرد: رعایت قوانین انتخاباتی را در تمامی مراحل به عنوان فصل‌الخطاب همه اشخاص حقیقی و حقوقی است و برای اینکه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم و به دور از هر گونه تنش، جرایم و تخلفات باشیم لازم است همگان بایسته‌های قانونی را رعایت کنند.

به گفته استاندار همدان یک هزار و ۴۳۳ طرح مختلف همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

از این تعداد هزار و ۳۵۰ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۸۳ طرح آغاز می شود.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha