مقابله با جنگ شناختی نیاز به بصیرت و بینش دارد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز در جنگ شناختی و مبارزه با طاغوت نیاز به صبر استراتژیک، منطق قوی، بصیرت و بینش خاص داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی روز پنجشنبه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در آیین نمادین گلباران تمثال امام خمینی (ره) افزود: امروز دشمن بیکار ننشسته و شبانه‌روز با امپراطوری رسانه‌ای خویش دارد ظرفیت ایمانی، اعتقادی و همراهی با ولایت را نقطه‌زنی می‌کند.

وی بیان کرد: در طول این مسیر خیلی‌ها بریدند امروز عده‌ای از رای اعتماد مردم و عنایت رهبری استفاده کرده‌اند و حالا بر علیه آرمان‌های نظام و رهبری حرف می‌زنند یقینا مردم متوجه هستند و با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از انقلاب اسلامی به عنوان اعجاز بزرگ قرن یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در اواخر قرن بیستم و ۳۴ سال بعد از جنگ جهانی دوم در اوج ادعای قرن که گفتند اگر قرار است بشریت به سعادت و زندگی مطلوب برسد بدون توجه به معنویت و دین هم می‌شود، به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: در آن زمان امام راحل عظیم‌الشان به پشتوانه ارزش‌های دینی، معارف قرآن و مردمی که اعتقادات‌شان ریشه در کلام وحی و سیره اهل بیت دارد قیام کردند و به تعبیری آنچه دنیا غرب ادعا می‌کرد هنوز هم نتوانسته به منسه ظهور برساند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: امروز فارق از هیاهو و امپراطوری رسانه‌ای غرب که خیلی‌ها را فریب داده و عده‌ای هم آرزوی رسیدن به زندگی غربی را دارند، هنوز غربی‌ها در درمان اولیه جامعه خود درمانده هستند.

وی با اشاره به بخشی از تعابیر اندیشمندان جهان در خصوص امام خمینی (ره) تصریح کرد: عده‌ای گفتند انقلاب اسلامی حاکمیت ارزش‌های الهی است، عده‌ای پای کار آوردن مردم برای تعیین سرنوشت خودشان را جزو افتخارات امام و انقلاب بیان می‌کنند و غالب جامعه اهل سنت وحدت بین شیعه و سنی و قیام علیه ظلمه عالم را هنر حضرت بیان می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: آنچه در جهان از جمله عراق، یمن، لبنان و سایر کشورهای اسلامی و غیراسلامی اتفاق می‌افتد اگر قرار است این نشان عظیم الهی بر زمین حاکم شود و شاهد آزادی حقیقی و آزادی بشریت از چنگال طاغوت زمان باشیم، این مسیر سختی دارد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در این بحبوحه با اقتدار به موفقیت‌های زیادی رسیده است، افزود: امروز ایران اسلامی غیر از پیشرفت‌های هسته‌ای و نظامی و نانو به فناوری‌هایی نیز دست یافته است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: مردم عزیز، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی به فناوری بینش و فهم عمیق سیاسی و ولایت‌باوری رسیده‌اند که ماحصل آن نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردن است.

وی افزود: این بزرگترین دستاوردی است که در طول تاریخ پیروان اهل بیت می‌توانستند به آن برسند اما این مردم به آن دستاورد رسیدند، اگر در آن زمان حقارت ما را تابلو می‌کردند امروز زوزه ذلت آنها را می‌شنویم و آنچه در بین جوانان این مملکت سکه رایج شده است عین‌الاسد زدن است.

بنا بر اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، در مجموع به مناسبت ایام دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص در قالب ۱۸ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، علمی، مذهبی، ورزشی و هنری در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

مقابله با جنگ شناختی نیاز به بصیرت و بینش دارد

در این آیین تمثال امام خمینی (ره) توسط نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گلباران شد، اجرای سرود، پخش نماهنگ، سر دادن شعارهای انقلابی، رونمایی از پوستر دومین جشنواره سرود بسیج و رژه موتوری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha