۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85373951
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسئولیت اجتماعی وکلا در قبال فوتبال کردستان

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85373951
مسئولیت اجتماعی وکلا در قبال فوتبال کردستان

سنندج- ایرنا- جمعی از وکلای کردستان شهریور امسال مدرسه فوتبال در روستای سراب قامیش سنندج راه‌اندازی ‌کردند؛ آنها در عمل به مسئولیت اجتماعی خود، حامی مالی یک تیم استانی در لیگ دسته ۲ فوتسال کشور هم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آنان اولین مدرسه فوتبال را در سنندج راه اندازی کردند و در کمترین زمان توانستند ۶۰۰ دانش آموز را جذب کنند، در همین راستا ۲۳ مربی حرفه ای بکارگیری شد تا کار استعدادیابی و آموزش فوتبالیست‌ها را انجام دهد و به سرعت در فوتسال لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور صاحب تیم شدند.

و حالا این تیم دسته دومی فوتسال کشور، لباس " پاریزه‌ر"(مراقب) به تن کرد تا در این لباس از ورزش فوتسال استان دفاع و مراقبت کند.

"کاوه اسدی" مدیرعامل باشگاه "پاریزه‌ر" کردستان در مراسم رونمایی از لباس این تیم گفت: خوشحالیم بعد از راه اندازی مدرسه فوتبال در روستای سراب قامیش سنندج، اکنون وارد عرصه جدیدی در حمایت از ورزش شده‌ایم.

وی ادامه داد: سال گذشته متوجه شدیم تیم فوتسال استان در لیگ دسته دوم کشور بازی می‌کند و دعوت به همکاری و تحویل این تیم شدیم.

مدیرعامل باشگاه "پاریزه‌ر" کردستان ضمن تقدیر بنیانگذار این تیم فوتسال و حمایت بی دریغ وی، افزود: با حمایت آقای رحیمیان، اکنون باشگاه پاریزه‌ر مورد پذیرش جامعه ورزش استان شده است.

مسئولیت اجتماعی وکلا در قبال فوتبال کردستان

اسدی تاکید کرد: باشگاه‌داری واقعا کار سختی است و با اتحاد و استفاده از تجربیات تیمی موفق مثل آبیدر سنندج می توان موفقیت های زیادی کسب کرد.

وی توانمندی و دلسوزی کادر فنی باشگاه را موجب انرژی مضاعف برای مدیریت باشگاه خواند و ادامه داد: امیدواریم با همراهی مربیان توانمند، شاهد موفقیت تیم پاریزه‌ر در عرصه های بالاتر باشیم.

باشگاهی کاملا مردمی

مدیرعامل باشگاه پاریزه‌ر با بیان اینکه سه بازیکن از این تیم به تیم ملی راه یافتند و امیدواریم در آینده در تیمهای بزرگ ایران و جهان بدرخشند، اضافه کرد: بازیکنان ما دوره قبل رقابت‌ها، غیرتمندانه بازی کردند و قهرمانی را کسب کردند.

اسدی بازیکنان تیم را ارزشمند و محبوب و تلاشگر دانست و گفت: به سختی باشگاه اداره می شود ولی برنامه استمرار دارد و باید ادامه پیدا کند؛ چراکه جایگاه بچه‌های این استان بسیار بالاتر است.

وی ابراز امیدواری کرد تیم پاریزه‌ر به لیگ دسته یک و لیگ برتر صعود کند؛ چراکه کردستان لیاقت این را دارد ‌که در عرصه فوتسال در لیگ برتر حضور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پاریزه‌ر به این هم اشاره کرد که تاسیس مدرسه فوتبال نیز انگیزه ای برای کودکان و نونهالان بود و ادامه داد: باشگاه کاملا مردمی است و با وجود چالش های اقتصادی و مدیریتی از این باشگاه دفاع می‌کنیم و با همه سختی‌های باشگاهداری، دلسرد نخواهیم نشد.

لزوم شکل گیری ارتباط بین صنعت و ورزش

اسدی بر لزوم حمایت از تیم‌های خرد شهرستانی تاکید کرد و گفت: استفاده از تولیدات صنایع داخل استان می تواند به توانمندی ورزش و صنعت استان منجر شود.

وی به برگزاری همایش صنعت و ورزش برای همگرایی مشترک قوی بین این ۲ حوزه در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت و ادامه داد: ورزش می تواند مبلغ تولیدات و صنایع حامی تیمهای ورزشی استان شود و باید این ارتباط را تقویت کرد.

مدیرعامل باشگاه "پاریزه‌ر" بر لزوم شکل گیری مجمع فعالان اقتصادی در حوزه ورزش تاکید و اظهار کرد: اتحادیه باشگاههای ورزشی استان بصورت مجمعی می تواند شکل بگیرد و نقشی مهم در توسعه ورزش استان ایفا کند.

اسدی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در توسعه و تقویت ورزش دارند و به خروج از مدیریت سنتی ورزشی کمک کنند، یادآور شد: اکنون باید به سمت صنعت ورزش گام برداشت تا شاهد توسعه این حوزه در استان بود.

مسئولیت اجتماعی وکلا در قبال فوتبال کردستان

قدردان حامیان ورزش باشیم

پرویز داراب پور از پیشکسوتان فوتبال کردستان هم گفت: اینکه باشگاهی شکل بگیرد که جوانان را به سمت ورزش سوق دهد و از آسیب‌های اجتماعی بری کند، بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: جوانان باید از ورزش لذت ببرند و قدردان دلسوزان و حامیان ورزش باشند؛ چراکه برخی از آنان وظیفه‌ای ندارند و فقط از روی دلسوزی از ورزش حمایت می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال کردستان از رسانه‌ها خواست مشکلات حوزه ورزش را به گوش مسئولان برسانند و ادامه داد: " پاریزه‌ر" اسم بزرگی است و باید این اسم نگه داشته شود، هر چند سختی های زیادی پیش رو است.

مسئولیت اجتماعی وکلا در قبال فوتبال کردستان

کردستان دارنده کمترین پرونده اخلاقی در فوتبال

فرشید زندی به نمایندگی از هیات فوتبال استان کردستان هم گفت: همکاری بین باشگاهی در رشته فوتبال در استان بسیار مطلوب است و با تداوم این انسجام می‌شود به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه کردستان دارنده کمترین پرونده اخلاقی در فوتبال است، افزود: این مهم در حالیست که فوتبال استان از حمایت مردمی و صنایع چندان برخوردار نیست.

زندی با اشاره به اینکه ناهنجاریهای اجتماعی استان از منظر ورزش باید به سامان برسد، افزود: رسانه‌ها همانطور که در حوزه نقد ورزش فعال هستند از مسوولان هم مطالبه‌گری کنند تا وارد حمایت از ورزش کنند.

نماینده هیات فوتبال کردستان با تاکید بر اینکه صداوسیما نقشی در توسعه ورزش استان نداشته و باید با پخش مستقیم مسابقات به وززش کمک کند، ادامه داد: تک‌تک مردم نسبت به ورزش و بچه‌های استان مسئول هستند.

وی ورزش را عامل سرآمد گذر از چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: تیم های ما در هشت رده سنی در مسابقات فوتبال کشوری فعال است که با کمترین حمایتها به این موفقیتها رسیده‌ایم.

در حال حاضر ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رده های مختلف در رشته فوتبال مشغول به فعالیت هستند.



اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha