موفقیت در عرصه ورزش نیازمند همدلی ورزشکاران و مسئولان است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در همه امور به ویژه ورزش، اگر کنار هم باشیم و از تنگ‌نظری دوری کنیم، موفق عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی در عرصه های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و استعدادهای برتر ورزشی کشور در سنندج اظهار کرد: اگر ورزشکاران و مسئولان حوزه ورزش و دیگر دستگاه‌های مرتبط، کنار هم و ارتباط خوب داشته باشند، شاهد موفقیت در این عرصه خواهیم بود.

وی بر لزوم توجه به ورزشکاران در کنار اهمیت به ادبا، عرفا و هنرمندان تاکید کرد و افزود: حوزه ورزش در جامعه بسیار مهم است و باید همواره مورد حمایت مسئولان باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خاصیت ورزش دور هم جمع شدن است گفت: اتفاقی که در بازی دیروز ایران و ژاپن افتاد، بسیار زیبا بود و نمونه‌ای از یک همدلی و تعامل بین ورزشکاران و مربیان است.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: آماده ارتباط و دیدار بیشتر با همه هیات های ورزشی به صورت نوبتی و زمان‌دار و پیگیری مشکلات آنان هستم.

وی نقش ورزش را در کاهش خطاهای انسانی و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و گفت: اماکن ورزشی زیادی را در سطح استان از نزدیک دیده‌ام و باید برای رفع مشکلات هیات‌ها همه مسئولان کمک کنند.

عصبانیت دشمن از اهتزار پرچم ایران در رقابت‌های جهانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم گفت: استان ما در همه صحنه های ورزشی حضور داشته و کردستان نمونه و برتر است.

سردار امان‌الله گشتاسبی ادامه داد: امروز دشمن از اینکه پرچم جمهوری اسلامی در هر جای عالم به اهتزاز دربیاید عصبانی است که نمونه آن را روز گذشته و مسابقه فوتبال بین ایران و ژاپن دیدیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید کسانی که از صحنه رقابت باید کنار بروند و در همه مسائل در مقابل عظمت جمهوری اسلامی و ملت ایران ذلیلانه بایستند، آمریکا و دنیای استکبار است و ما حتما سرفراز خواهیم بود.

موفقیت در عرصه ورزش نیازمند همدلی ورزشکاران و مسئولان است

در پایان این آیین، از ورزشکاران مدال‌آور، مربیان و داوران کردستانی رقابت‌های مختلف ملی، آسیایی و بین‌المللی با اهدای لوح تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha