طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال در آذربایجان‌غربی بیش از چهار برابر ۲ سال گذشته است

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح یک هزار و ۸۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر امسال در استان گفت: این تعداد بیش از چهار برابر طرح های دهه فجر ۲ سال پیش است که نشان دهنده موفقیت و کار فراوان در این بخش است.

یاسر رهبردین روز شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، افزود: در دهه فجر امسال یک‌هزارو ۸۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی مورد بهره برداری قرار می گیرد که ارزش آنها به ۱۳۰ هزار میلیارد ریال می رسذ.

وی اضافه کرد: همچنین در دهه فجر امسال ۱۰۰‌ پروژه کلنگ‌زنی می شود که اعتبار در نظرگرفته شده برای آنها به ۹۰ هزار میلیارد ریال می رسد.

وی اظهار کرد: از طرح های افتتاحی دهه فجر امسال یک هزار و ۷۵۷ طرح عمرانی با ۸۴ هزار میلیارد ریال هزینه و ۷۰‌ طرح‌ نیز اقتصادی با ۴۵ هزار میلیارد ریال هزینه است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: گسترش اینترنت در ۱۰۰ روستا با ۶ هزار و ۲۵۰ خانوار، گازرسانی به ۱۴۳ رویتا، آبرسانی به ۵۰‌ روستا، احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی از جمله پروژه های شاخص افتتاحی در دهه فجر امسال است.

رهبردین گفت: البته در مدت ۲ سال گذشته طرح های شاخص بسیاری با نگاه ویژه دولت به بهره برداری رسیده که فاز اول انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه، بیمارستان شهد راثی شاهین دژ، مدول ۳ تصفیه خانه ارومیه، خط انتقال ۱۲ کیلومتری پساب به دریاچه ارومیه، محور ارومیه سرو، ۹۶ کیلومترکریدور بزرگراهی و پایانه مرزی رازی از جمله این طرح‌هاست.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی

#پیشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha