۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 85375226
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عزت‌اللهی: فعل خواستن را صرف کردیم

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 85375226
عزت‌اللهی: فعل خواستن را صرف کردیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی ایران درباره پیروزی مقابل ژاپن گفت: با این پیروزی فعل خواستن را صرف کردیم و نشان دادیم که ایرانی‌ها اگر بخواهند، می‌توانند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، سعید عزت‌اللهی بعد از پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار داشت: باید بابت این نمایش زیبا به کادرفنی و بچه‌ها خسته نباشید بگویم. همه ما امروز فعل خواستن را صرف کردیم و نشان دادیم که اگر بخواهیم می‌توانیم هر کاری را به بهترین شکل انجام دهیم؛ نشان دادیم که ایرانی‌ها اگر بخواهند، می‌توانند.

وی ادامه داد: باید دست خانواده‌ها را بوسید و از مردم تشکر کرد که دعای بسیار زیادی برای ما کردند. بیشترین خوشحالی ما از این است که شرمنده نشدیم و توانستیم با سربلندی این بازی را پشت سر بگذاریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به عدم زمان استراحت کافی بین بازی‌ یک‌هشتم و دیدار برابر ژاپن گفت: از بازی گذشته مقابل سوریه، تا این بازی نتوانستیم خوب ریکاوری کنیم زیرا زمان به اندازه کافی وجود نداشت. با این حال همه کمک کردند تا بهترین آمادگی را برای این بازی داشته باشیم. برای بازی بعد نیز باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا در نیمه‌نهایی هم پیروز میدان شویم.

تیم ملی ایران در دیدار برابر ژاپن در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و باید برای نیمه‌نهایی، منتظر برنده دیدار قطر و ازبکستان بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha