۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85375294
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کبودرآهنگ: زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر با افتتاح طرح‌های دهه فجر فراهم شد

همدان- ایرنا- فرماندار کبودرآهنگ گفت: ۱۵۹ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان در حال بهره برداری و یا کلنگ زنی است که زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر را فراهم کرده است.

مسلم غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها با ۱۵ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد که از این مبلغ بیش از هفت هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، ۶ هزار میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانکی ارزان قیمت است. ️

وی با اشاره به اینکه با افتتاح و کلنگ زنی این تعداد پروژه، ۶۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است گفت: اشتغالزایی یک واحد داروسازی برای ۹۰ نفر، یک طرح تکمیلی فولاد برای ۲۰۰ نفر و طرح دیگر فولاد نیز برای ۴۵ نفر از جمله تعداد اشتغال هایی است که با افتتاح این واحدها ایجاد شده است.

غ️لامی یادآور شد: آبرسانی به اراضی کشاورزی، اماکن ورزشی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی، کارگاه های تولیدی و خدماتی از جمله طرح های مورد بهره برداری در ایام مبارک دهه فجر شهرستان کبودرآهنگ است.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ اضافه کرد: در این ایام همچنین عملیات احداث هشت طرح با سه هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حوزه آبرسانی بیش از ۱۰۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است و با این اقدام مشکل ۳۷ روستای سطح شهرستان در بحث آبرسانی رفع شد که امیدواریم مابقی مشکلات این حوزه هم حل شود. ️

غلامی ادامه داد: در بحث مسکن مهر با وجود اینکه زمان تحویل طولانی شد و متقاضیان حدود ۱۱ سال در انتظار بودند اما با پیگیری مسوولان این مشکلات رفع شده و به زودی از طریق تسهیلات بانکی و آورده شخصی متقاضیان، این واحدها تکمیل خواهد شد.

و️ی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان از هفته دولت تا دهه مبارک فجر ۳۲۱ فقره ساختمان را در سطح روستاها آماده و تکمیل کرده و زمین طرح نهضت ملی مسکن برای واگذاری در سطح شهر آماده شده است.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: این آمادگی وجود دارد که در سال بعد افرادی که در نهضت ملی مسکن ثبت نام می کنند زمین به آنها واگذار شود.

غلامی با تاکید بر اینکه حضور گسترده ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اقتدار نظام اسلامی را در جهان افزایش می دهد ️افزود: به طور قطع مردم کبودرآهنگ با حضور پررنگ و مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه بزرگی را در تاریخ زرین ایران اسلامی بار دیگر ثبت خواهند کرد.

اجرای بیش از هزار برنامه فرهنگی

غلامی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» تدوین و پیش‌بینی شده است ادامه داد: در مجموع هزار عنوان برنامه فرهنگی ورزشی عمرانی و خدمات رسانی در شهرستان کبودرآهنگ اجرا می شود.

وی گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران کل، رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا، جشن‌های انقلاب در روستاها و شهرها از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر است.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم باعث ایجاد نشاط و امید بیشتر در جامعه و یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

غلامی افزود: دولت سیزدهم برگرفته از اراده مردم و با رویکرد مردمی، در چهارچوب ارزش‌های امام، شهدا و منویات مقام معظم رهبری گام‌هایی برای خدمت رسانی به مردم برداشته است و این خدمت رسانی به گونه‌ای بود که در هفته دولت رهبر معظم انقلاب علاوه بر حمایت، دولت سیزدهم را مورد تمجید قرار دادند.

وی از برپایی میز خدمت در مسجد جامع روستای قباق تپه از توابع بخش مرکزی در سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد و افزود: در این میز ارتباطات مردمی اقشار مختلف مردم درخواست های خود را درمیان گذاشتند.

فرماندار کبودرآهنگ: زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر با افتتاح طرح‌های دهه فجر فراهم شد

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: در این ایام ۳.۵ هکتار گلخانه در قالب هفت قطعه به صورت همزمان در شهرک گلخانه کوریجان و طرح سردخانه چهار هزار تُنی در روستای قراگل شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

غلامی افزود: آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و خوشنویسی هنرمندان و هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری آبی و زرنگار شهرستان کبودرآهنگ همزمان با دهه مبارک فجر در محل نمایشگاه دائمی ساختمان شیخ موسی نثری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ برگزار شد.

وی یادآور شد: ساختمان تعاون روستایی در شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری بیش از ۶۲ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha