۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85375418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۳ طرح در شهرستان چگنی لرستان بهره‌برداری شد

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳
کد خبر: 85375418
۱۸۳ طرح در شهرستان چگنی لرستان بهره‌برداری شد

خرم آباد- ایرنا- ۱۸۳ طرح همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان چگنی با اعتبار هزار میلیارد ریال با حضور استاندار لرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار استاندار لرستان در آیین افتتاح این طرح ها با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امروز در شهرستان چگنی ۱۸۳ طرح با اعتبار هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت که اعتبار مورد نظر آنها در همین دوره تامین شده است.

وی گفت: امروز به نمایندگی از طرح های دهه فجر شهرستان چگنی، ساختمان اداری بیمه سلامت این شهرستان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۳۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد.

استاندار لرستان ادامه داد: عملیات ساخت این طرح در مدت ۱۶ ماه از زمان کلنگ زنی به طول انجامید و امروز آماده سرویس دهی به بیماران است.

وی، همچنین به افتتاح و بهره‌برداری از ۶ پروژه مخابراتی در شهرستان چگنی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در مناطق صعب العبور چم پلک و شاهیوند شهرستان چگنی که تاکنون امکان بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات مخابراتی برای آنها فراهم نبود در این دوره انجام شده است.

زیویار بیان کرد: افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان چگنی هم در بعد ایجاد و احداث تجهیزات هم از نظر ارتقاء تکنولوژی مخابراتی منطقه و نیز گرفتن مجوزهای لازم در خصوص احداث و ارتقا انجام شده است.

استاندار لرستان افزود: امروز در سفر به شهرستان چگنی از روند احداث مجتمع و سایت اداری زوار اربعین بازدید به عمل آمد و با توجه به اینکه شهرستان چگنی در مسیر اکثر زوار اربعین در غرب کشور قرار دارد، با احداث این مجتمع شرایط مناسب‌تری برای خدمات رسانی به مردم در آینده فراهم خواهد شد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و امام جمعه چگنی، مدیر کل بیمه سلامت و مسوولین شهرستان چگنی حضور داشتند.

شهرستان چگنی با مرکزیت "دوره"در فاصله حدود ۴۰ کیلومتری خرم آباد واقع شده است و سال ۸۶ به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس مصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha