عضویت در کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در دهه فجر رایگان شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان از طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع در کتابخانه‌های عمومی این استان گرامیداشت فرا رسیدن چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حامد زارعی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: اعتبار کدهای تخفیف عضویت رایگان تا ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود و فهرست پرتال کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی نیز در نشانی www.samanpl.ir در دسترس است.
وی افزود: در این ایام علاوه بر برنامه‌های خدماتی، برنامه‌های ترویجی، تبینی و فرهنگی از جمله برگزاری نشست‌ها و جلسات کتاب خوان، نقد و بررسی کتاب و کرسی های آزاد اندیشی با حضور اساتید و معرفی چهره‌های شاخص انقلاب، دانشمندان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برنامه ریزی کرده ایم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به حوزه ترویجی و انتشار سه پوستر معرفی کتاب ادامه داد: هر کدام از این پوسترها شامل معرفی چند کتاب هست که در این ایام منتشر خواهیم کرد.
وی با اشاره به تکریم خانواده شهدا و حضور در مزار شهدا برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و شهدا افزود: رقابت‌های فرهنگی کتاب محور و تیکه بر چند کتاب بویژه کتاب «چوکان حمینی» که روایت دستاوردها و خدمات جهادسازندگی در ۲ سال گذشته در شهرستان زرآباد سیستان و بلوچستان نوشته علیرضا میرشکار در این ایام به کتابخانه‌ها تزریق خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha