صرفه‌جویی در مصرف گاز استخرهای کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

کرمانشاه - ایرنا- رییس هیات شنا استان از دستورالعمل تعطیلی استخرهای کرمانشاه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز خبر داد و گفت: با این دستورالعمل استخردارهای ما متحمل خسارت زیادی می‌شوند چرا که اکثر آنها وام و قسط دارند و باید حقوق پرسنل پرداخت کنند.

پیمان جاویدان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن انتقاد از تعطیلی استخرها، افزود: چرا گاز اداراتی را که پرسنل زیادی دارند و مصرفشان زیاد است قطع نمی شود، ادارات می توانند با دمای کمتر به کارشان ادامه دهند.

وی استفاده از سوخت گازوییل برای استخرها را نیز منتفی دانست و گفت: این کار نیازمند تعویض سیستم استخرهاست که صرفه اقتصادی ندارد.

جاویدان تصریح کرد: کرمانشاه محل تفریحی زیادی برای مردم و جوانان ندارد و باید به استخرها و اماکن ورزشی توجه ویژه شود.

رییس هیات شنای استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد که در اجرای دستورالعمل همه استخرها مساوی باشند و این کار گزینشی نباشد.

جاویدان تعداد استخرهای سطح استان را ۴۲ و سطح شهر کرمانشاه را ۲۸ استخر اعلام کرد و افزود: ما در مجموع ۲۵۰ مربی در سه سطح درجه یک، ۲ و سه داریم.

وی همچنین در خصوص کیفیت شنای استان در سطح ملی نیز رتبه کرمانشاه را سوم کشوری اعلام کرد و گفت: در مسابقات آسیایی فیلیپین که اسفند ماه برگزار می شود ۳ نفر از اعضای تیم ملی به نام های علی رشید پور، امیر مطاعی و علی صفری از کرمانشاه در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha