۲۲۶ فرصت شغلی با افتتاح طرح‌های دهه فجر در کمیجان فراهم شد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ۲۲۶ فرصت اشتغال با افتتاح ۷۴ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر روز دوشنبه در شهرستان کمیجان، برای افراد جویای کار فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان کمیجان، افزود: ۲ هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها اعتبار صرف شده است.

وی بیان کرد: ۶۹ طرح با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و پنج طرح با ۲۲۷ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی و اجتماعی است.

استاندار مرکزی ادامه داد: رویداد ویژه در افتتاح این طرح‌ها، بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها مانند ۲ طرح خوابگاه دانش‌آموزی دختران و مجتمع فرهنگی شهرستان کمیجان بود که ۱۵ تا ۱۶ سال نیمه کاره باقی مانده بود.

مخلص‌الائمه همچنین در این سفر با خانواده شهید «حسن عاشری» در شهر میلاجرد دیدار کرد و گفت: خانواده شهدا، عزیز ملت ایران هستند و انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال موفق شده همچنان مسیر خود را با اقتدار پیش ببرد.

وی بیان کرد: خانواده شهدا، بر گردن همه حق بزرگی دارند و باید همگان پیرو راه آنان باشند.

شهید «حسن عاشری» متولد سال ۱۳۴۰ و سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت رسید.

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، یک‌هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی در سطح استان مرکزی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این تعداد، یک‌هزار و ۵۲۳ افتتاح و ۱۹۰ طرح‌ نیز کلنگ‌زنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha