۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85377560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: پیشینه تاریخی سگزآباد نیازمند توجه ملی است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: پیشینه تاریخی شهر سگزآباد به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان باید مورد توجه ملی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهر سگزآباد افزود: نقش آفرینی مردم سگزآباد و اثرگذاری آنان در استان مهم بوده و توجه به پیشینه تاریخی این شهر نیز نیازمند اقداماتی است که باید از سوی میراث فرهنگی دنبال شود.

وی اضافه کرد: فرماندار شهرستان بویین زهرا توجه ویژه‌ای به شهر سگزآباد دارند و در حد وسع و مقدورات استان مشکلات این شهر را برطرف خواهیم کرد.

مبارزه با فساد در قزوین زبانزد کشور است

حجت الاسلام محسن آذرتاش امام جمعه سگزآباد نیز در این دیدار بیان کرد: مبارزه با فساد در استان قزوین زبانزد کشور شده که باید همچنان تداوم یابد.

وی اضافه کرد: امروز به همت دولت سیزدهم دریافت مجوز کسب و کار به حداقل زمان خود رسیده که انجام این مساله بیانگر اجرای یک کار جهادی از سوی مسوولان استان است.

حقوق سربازان ۱۲ برابر می‌شود

روح الله عباسپور، نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار کرد: سد بالاخانلو برای تکمیل، نیازمند اعتبارات بیشتری است، البته تفاهم خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که امیدواریم این اعتبارات به زودی تامین شود.

وی اضافه کرد: تبدیل ۲۷ نوع قرارداد به قرارداد معین، بهبود حقوق شاغلان، افزایش ۱۲ برابری حقوق سربازان و کاهش مدت زمان سربازی تا ۱۴ ماه از مهمترین اقدامات مجلس بوده است.

عباسپور بیان کرد: شهرک انرژی با ۷۸۰ هکتار مساحت و همچنین طرح سرمایه گذاری ایفاسرام با ۵۰ هزار میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های اقتصادی این شهرستان است.

شهرداری سگزآباد نیازمند ماشین آلات عمرانی است

یحیی رحیم لو، شهردار سگزآباد نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: شهرداری این شهر تنها یک کارخانه ماسه شویی دارد که ماهانه سه میلیارد ریال ایجاد درآمد می کند اما متاسفانه در این واحد تولیدی هیچ ماشین آلات عمرانی نداریم که باید تامین کنیم.

گفتنی، استاندار قزوین در سفر یک روزه خود به شهرستان بویین زهرا و شهر سگزآباد در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ضمن دیدار با خانواده شهید فضل الله سیفی پور زمانی، میدان سیمرغ شهر سگزآباد را به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و با ۲۲ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha