۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85379207
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

افتتاح مجموعه پایش تصویری با حضور معاون استاندار تهران در شهرستان ری +فیلم

شهر ری - ایرنا - مجموعه پایش تصویری باحضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنایی در حدود یکهزار مترمربع و با نصب دوربین‌های متعدد در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چندین طرح صنعتی، اقتصادی و اشتغالزایی عصر سه شنبه در شهرستان ری بهره برداری از چند طرح عمرانی، ورزشی و زیرساختی در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

افتتاح مجموعه پایش تصویری با حضور معاون استاندار تهران در شهرستان ری

آیین افتتاح واحد پایش تصویری در محدوده  روستای محمودآباد بخش خاوران و شهر قیامدشت  شهرستان ری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال باحضور معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران، باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اکبری بخشدار خاوران و سایر مسئولین برگزار شد.

آیین افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی در روستای محمودآباد بخش خاوران شهرستان ری باحضور نایبی ، باب الحوائجی ،اکبری بخشدار خاوران و سایر مسئولین برگزار شد.

افتتاح مجموعه پایش تصویری با حضور معاون استاندار تهران در شهرستان ری

بلوار شهدای قیامدشت حد فاصل میدان شهید حاج قاسم سلیمانی قیامدشت تا حصارامیر (محدوده پاکدشت) به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل ترافیکی منطقه در خدمت رفت و آمد خودروها و مردم خوب قیامدشت قرار می گیرد.

پروژه دبیرستان فخر صادق با همکاری یک خیّر در زمینی به متراژ چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با هدف ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان از دیگر طرح های آموزشی است که به بهره برداری می رسد.

شهر قیامدشت در شهرستان ری و در مدخل ورودی بلوار امام رضا علیه السلام در بزرگراه مواصلاتی پایتخت به سمت خراسان رضوی قرار دارد که شهرک صنعتی خاوران بعنوان یکی از شهرک های صنعتی پیشرفته در خاورمیانه را در خود جای داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha