فرماندار ویژه ری: ۱۱ اسفندماه روز سرنوشت و اهتزاز پرچم ایران اسلامی بر بلندای جهان است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم جشن انقلاب در روستای چهلقز گفت: ۱۱ اسفندماه روز حماسه آفرینی، روز مشارکت اقشار مختلف مردم، روز سرنوشت و سرنوشت سازی، تصمیم و تصمیم سازی، روز مخالفت با یاوه گویی های دشمنان جمهوری اسلامی و روز اهتزاز پرچم ایران اسلامی بربلندای جهان است. 

به گزارش ایرنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم بزرگداشتی با عنوان «جشن انقلاب» باحضور پرشور مردم و مسئولین شب گذشته در روستای چهلقز بخش خاوران شهرستان ری برگزار شد.

فرماندار ویژه ری: ۱۱ اسفندماه روز سرنوشت و اهتزاز پرچم ایران اسلامی بر بلندای جهان است

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم در سخنانی با اشاره به ایام و مناسبت های پیش رو عنوان کرد: ما در روزهای آتی با سه پدیده و موضوع بسیار مهم روبرو هستیم که انشاالله با یاری خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار این موضوعات به پیروزی هایی بزرگ برای ملت شریف ایران بدل خواهد شد. پیروزی هایی که موجب دلگرمی و شادی دوستداران و یأس و نا امیدی دشمنان و بدخواهان ایران عزیز خواهد شد.

وی در ادامه به مسابقه پیش رو تیم ملی فوتبال‌ بعنوان اولین رویداد مهم پیش رو اشاره کرد و افزود: از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم که با تلاش و همت ملی پوشان عزیزمان و کادر فنی و دعای خیر ملت، ملی پوشان فوتبال در مسابقه با تیم ملی قطر در مسابقات جام ملت های آسیا به پیروزی رسیده و پس از سال ها انتظار جام قهرمانی این بازی ها را به کشور عزیزمان بیاورند.

باب الحوائجی ادامه داد: دومین رویداد پیش رو حضور مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است که همه باهم در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشت های خود را گره کرده و بر دهان ابر قدرت هایی خواهیم کوباند که رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز را نمی خواهند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: آمریکا نمی‌ خواهد نظام ما، نظامی مقتدر و شما مردم قدرتمندی باشید. ۴۵ سال است که به همراه استکبار جهانی در مقابل مردم خوب و نظام جمهوری اسلامی دشمنی کرده و می کند؛ اما شما با مقاومت ها، حمایت ها و تحمل در مقابل این دشمنی ها در تمامی این سال ها ایستادگی و از نظام مقدس حمهوری اسلامی حفاظت نموده اید.

وی افزود: همه با هم روز ۱۱ اسفندماه پیروزی دیگری را به عشق ایران، شهدا، دین اسلام، رشد و توسعه کشور و اعتلای پرچم سه رنگ ایران رقم خواهیم زد و پای صندوق های رای خواهیم رفت و رای خود را یکصدا و یکپارچه به صندوق ها خواهیم انداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان به برگزاری مراسم جشن انقلاب با محوریت نیروی مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: همه ما بسیجی هستیم، بسیجیانی گوش به فرمان رهبر عزیزمان، امام سید علی خامنه ای. بسیجیان دلاور ما در تمامی صحنه ها و میدان ها جلودار و پرچم دار بوده و همواره حامی و حافظ اصلی نظام و انقلاب که بنده به سهم خود از تمامی فرماندهان و بسیجیان عزیز بخش خاوران و روستای چهلقز به جهت برگزاری این مراسم مبارک و زیبا قدردانی می نمایم.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب شهر تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha