شهرداری ارومیه میهمان تیم والیبال سایپا/ به فکر ششمین برد پیاپی

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی امروز، چهارشنبه به مصاف سایپا در تهران می رود که پنج دیدار گذشته خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته و به فکر ششمین برد و تثبیت وضعیت خود در جدول لیگ است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپای تهران از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در تهران برگزار خواهد شد و این در حالی است که ۲ تیم وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که تا چند هفته پیش در پایین جدول قرار داشت و همسایه سایپا بود، با تغییر سرمربی و همچنین ارائه بازی های بهتر در داخل و خارج خانه توانست سرو سامانی به وضعیت خود بدهد و در حال حاضر در رده هفتم جدول بایستد.

این تیم در ۶ دیدار گذشته از نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، بعد از باخت هفته چهاردهم مقابل گیتی پسند، پنج برد مقابل فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، هورسان رامسر، ایفاسرام و چادرملوی اردکان به دست آورده است.

اما در آن سوی زمین، هفته ها از برد تیم سایپا می گذرد و این تیم در رده پایانی لیگ ۱۴ تیمی باشگاه های کشور فقط با یک برد قرار دارد.

سایپایی ها در هفته پنجم این رقابت ها با نتیجه سه بر ۲ میزبان خود، شهرداری گنبد را بردند و در حال حاضر ۱۴ هفته است که رنگ برد را ندیده اند و انتظار برد آنها به حدود سه ماه رسیده است.

با این وجود، تیم سایپا چهار دیدار را با نتیجه نزدیک سه بر ۲ به حریفان واگذار کرده که نشان می دهد تیم خوبی است و در صورت عملکرد بهتر در ست های پنجم می توانست بردهای بیشتری را کسب کند.

هرچند برد در این دیدار برای شهرداری ارومیه ارتقای رتبه ای نخواهد داشت و در همان رده هفتم خواهد ماند ولی در صورت باخت، این تیم می تواند تا رده نهم هم سقوط کند که این امر نشان می دهد این بازی اهمیت بسیاری برای شاگردان عبدالرضا علیزاده دارد.

تیم سایپا هم با رده بالایی خود، پنج برد اختلاف دارد و برای جلوگیری از سقوط زودهنگام باید دیدارهای خود را در هفت هفته باقی مانده از لیگ با برد به پایان برساند تا شاید با لغزش دیگر رقبای ته جدولی از سقوط نجات یابد.

با این حساب، دیدار رقبای دیرین والیبال ایران می تواند تنها ۲.۵ ساعت پیش از دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، رنگ و بویی از جذابیت و حساسیت را داشته باشد هرچند به حساسیت دیدار فوتبال نخواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha