تیم والیبال شهرداری ارومیه میهمان مس رفسنجان/ بازهم سودای برد متوالی

ارومیه- ایرنا- تیم های والیبال شهرداری ارومیه و مس رفسنجان در حالی امروز، چهارشنبه در رفسنجان به مصاف هم می روند که شهرداری ارومیه هفت دیدار اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته و در سودای تداوم این روند است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و مس رفسنجان از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور همزمان با ۶ دیدار دیگر از ساعت ۱۶ امروز به میزبانی رفسنجان برگزار می شود.

این دیدار برای شهرداری ارومیه اهمیت بسیاری دارد و این تیم که در رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر از هشت دیدار اخیر خود، تنها بازی نخست را واگذار کرده و هفت دیدار گذشته را به نفع خود به پایان برده، به فکر برد مقابل مس است تا بازهم این روند را ادامه دهد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار رفت مقابل مس رفسنجان در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار داشت ولی امروز، وضعیت بسیار بهتری دارد و با ۱۲ برد از ۲۱ دیدار در رده هفتم قرار گرفته است.

اما تیم مس رفسنجان هم در دیدار رفت مقابل شهرداری ارومیه و هم در این دیدار، در رده یازدهم قرار دارد و با ۹ برد از ۲۱ دیدار در این رده ایستاده است.

دیدار رفت ۲ تیم شهرداری ارومیه و مس رفسنجان در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با نتیجه نزدیک سه بر ۲ به نفع میزبان به پایان رسید و نخستین دیدار این تیم با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده با پیروزی به پایان رسید.

۲ تیم شهرداری ارومیه و مس رفسنجان تاکنون پنج بار با همدیگر مسابقه داده اند که سه برد در ارومیه سهم شهرداری و ۲ برد در رفسنجان سهم مس بود.

شهرداری ارومیه در صورت برد مس رفسنجان و باخت پیکان و ایفاسرام به حریفان حتی شانس رسیدن به رده پنجم را هم دارد و مس رفسنجان هم در صورت برد و باخت هورسان امکان ارتقای یک رده ای را داراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha