شرکت آب و فاضلاب اردبیل مقابله با حوادث احتمالی را تمرین کرد

اردبیل - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با اجرای رزمایش واکنش سریع به حوادث غیرمترقبه در تاسیسات آب، آمادگی فنی و مهندسی خود را برای مقابله با بحران‌ها و اتفاقات احتمالی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل روز چهارشنبه در حین اجرای رزمایش واکنش سریع به حوادث احتمالی در اردبیل اظهار کرد: این رزمایش سراسری شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، در اردبیل نیز با هدف تمرین و آمادگی گروه‌های تاسیسات آبرسانی و اتفاقات برای مقایله با بحران و حوادث احتمالی در حوزه آب شرب شهری برگزار شد.

علیرضا نعمت سلطانی افزود: در این رزمایش، نیروهای واکنش سریع در قالب سه تیم ۳۰ نفره با تجهیزات و امکانات لازم ، برنامه از قبل طراحی شده مبنی بر خرابکاری احتمالی یا حادثه غیرمترقبه در تاسیسات و زیرساخت‌های آب شهری را با موفقیت اجرا کردند.

وی ادامه داد: عوامل شرکت‌کننده در این رزمایش، با اطلاع دقیق از احتمال وقوع بحران یا خرابکاری در تاسیسات، با سرعت وارد عمل شده و علاوه بر خنثی کردن و مقابله با هر گونه تهدید ممکن، آمادگی فنی و مهندسی خود را برای صیانت از تاسیسات و پایداری جریان توزیع آب به نمایش گذاشتند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، نیروهای امدادی این شرکت نیز با هدف حفظ آمادگی در وقوع حوادث در داخل استان و استان‌های دیگر، در این رزمایش مشارکت کردند و مراحل یک حادثه و تکنیک‌های مقابله و رفع آن با جزئیات کامل تمرین شد.

۳۰ شهر و ۹۹۱ روستای استان اردبیل زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل قرار دارند و ۴۰۱ هزار نفر جمعیت در مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha