سخنگوی وزارت دفاع: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن استحکام امنیت ملی است

همدان- ایرنا- سخنگوی وزارت دفاع گفت: مشارکت مردم در انتخابات از مظاهر تجلی نظام مردم سالاری دینی است که موجب استحکام اقتدار و امنیت ملی خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا؛ سردار "رضا طلایی‌نیک" عصر چهارشنبه در یادواره شهدای روستای "علوی" در دهستان ترک شرقی شهرستان ملایر اظهار کرد: در حکومت و نظام جمهوری اسلامی مردم رکن اصلی قدرت هستند.

وی، وجود رزمندگان جهادی و شهادت‌طلب را از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی و مولفه دیگر در قدرت بازدارندگی ایران اسلامی ارزیابی کرد که در محاسبات دشمنان برای خودداری از تحمیل هر جنگ جدیدی علیه کشور موثر بوده است.

سخنگوی وزارت دفاع برگزاری یادواره‌های شهدا را استمرار فرهنگ شهادت دانست و با مقایسه انقلاب اسلامی و بعثت پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: راه سعادت پیروان انقلاب، قرار گرفتن در مسیر هدایت علوی و بعثت نبوی است.

سردار طلایی‌ نیک ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) و امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت مردم توانستند نظام بت‌پرستی را در۱۴ قرن قبل و سلطه استکباری و استبداد شاهنشاهی را در ایران ریشه‌کن کنند.

سخنگوی وزارت دفاع: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن استحکام امنیت ملی است

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه ترور مردم بی‌گناه اوج ذلت و خفت دشمنان است، شرکت مردم در انتخابات را از مظاهر تجلی نظام مردم سالاری دینی اعلام دانست که موجب استحکام اقتدار و امنیت ملی خواهد شد.

سردار طلایی نیک پیشرفت‌های نیروهای مسلح در دستیابی بومی به انواع موشک‌های پیشرفته نقطه زن و مرحله‌ای، سامانه‌های پدافندی و راداری، توان جنگ الکترونیک و ساخت شناورهای اقیانوس پیما را ثمره هدایت و فرماندهی مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش‌های جهادی رزمندگان و مجاهدان عرصه‌های علمی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در ۲۰ موضوع برتر علمی جهان در زمره ۱۰ کشور برتر است که اثرات این پیشرفت ها باید در معیشت و کسب و کار مردم نیز حاصل شود.

سخنگوی وزارت دفاع: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن استحکام امنیت ملی است

سخنگوی وزارت دفاع با تشریح اصول بیانیه گام دوم انقلاب، محوریت نسل جوان، رشد علم و فناوری، ارتقاء فرهنگ و تحول اقتصاد را از هدف‌گذاری‌های مهم این بیانیه برشمرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر و قوی‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ دومین یادواره ۱۱۲ شهید دهستان ترک شرقی و پانزدهمین یادواره ۲۹ شهید والامقام روستای علوی از توابع بخش مرکزی ملایر روز چهارشنبه با حضور سردار طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع، "سلمان اسماعیلی" فرماندار ویژه ملایر، حجت الاسلام "احد آزادیخواه" نماینده مردم ملایر در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اهالی شهیدپرور این خطه برگزار شد.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha