۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85389273
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

درخواست پنج نامزد انتخابات مجلس در کاشان برای تغییر حوزه انتخابیه

کاشان- ایرنا - رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کاشان گفت: پنج نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان درخواست تغییر حوزه انتخابیه را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:از این تعداد سه نامزد از حوزه انتخابیه تهران درخواست انتقال به حوزه انتخابیه "کاشان و آران و بیدگل " ، یک نامزد از حوزه انتخابیه اصفهان و یک نامزد از حوزه انتخابیه قم درخواست انتقال به حوزه انتخابیه "کاشان و آران و بیدگل " را داشتند.

وی اظهار کرد:همچنین یک نامزد از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل تقاضای انتقال به حوزه انتخابیه قم را ارائه کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کاشان بیان کرد: روند بررسی قانونی تغییر حوزه‌های انتخابیه این نامزدها در هیات اجرایی و هم هیات نظارت استان اصفهان به اتمام رسیده و منتظر اعلام نظر هیات مرکزی نظارت هستیم که هنوز به ما اعلام نشده است.

داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که قصد تغییر حوزه انتخابیه را داشتند می‌توانستند از ۱۹ تا ۲۵ بهمن درخواست خود را ارائه کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان های کاشان و آران و بیدگل دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha