۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85381958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حفاظت از جمهوری اسلامی تکلیفی واجب است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: حفاظت از انقلاب اسلامی یک تکلیف واجب است و همه جانبه با حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه باید این حفاظت مقابل جهانیان به نمایش گذاشته شود.

به گزارش ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه آشتیان، افزود: این تکلیفی است که بر عهده ما قرار گرفته و باید آن را حفظ کنیم و این یک راه روشن و در راس واجبات قرار دارد.

وی با تاکید به این نکته که برای آبادانی این کشور باید شبانه روز تلاش شود، عنوان کرد: ۷۷۰ سفر استانی در سال گذشته در استان به ثبت رسید و تمامی مسئولین و مدیران استان شبانه روز و در روز تعطیل باید کار انجام دهند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اگر انجام پروژه‌ها و طرح‌ها طبق روال قبل انجام می‌پذیرفت اتمام آن‌ها ۳۰ سال به طول می‌انجامید و امروز طرح‌هایی در استان به اتمام رسید که ۱۷ سال قبل شروع شده بود.

مخلص‌الائمه بیان کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی استان مرکزی هزینه شد و بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی دولت در این استان رقم خورد.

وی با بیان اینکه در آستانه سالگرد یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخ بشریت قرار داریم، عنوان کرد: حکومت پهلوی که با کودتا بر سر کار آمد مانع استقرار حکومت های مردمی شد.

استاندار مرکزی گفت: پهلوی به تعبیر رهبر معظم انقلاب موفقیتی در هیچ بخشی نداشته است، رژیم پهلوی حتی ۴۸ ساعت هم توان مقابله با دشمن را نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی برای کشور ثبت شده است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: حضور مردم در صحنه در واقع حفاظت از انقلاب اسلامی است که در ۲۲ بهمن‌ماه باید در مقابل جهانیان به نمایش گذاشته شود.

وی خاطر نشان کرد: ۶ و یک دهم درصد نرخ بیکاری استان مرکزی در سال جاری بوده است که نسبت به سال قبل کاهشی بوده و این مهم بیانگر این است که کار انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha