حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواب دشمنان را پریشان می‌کند

زاهدان- ایرنا- سرطایفه شاهوزهی در سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان این مرز و بوم در بیش از چهل سال هرچه داشتند برای مهار انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران رو کردند؛ اما خواب پریشان دشمنان خارجی ما با بصیرت و بیداری ملت، هیچگاه تعبیر نشد.

محمد شاهوزهی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، افزود: بی شک دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی‌ گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

وی بیان کرد: آنها که آرزو می کردند انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نبیند، اکنون به زباله دان تاریخ پیوستند درحالیکه ملت قهرمان ایران با عزت و سربلندی، جشن انقلاب خویش را درچهل و پنجمین سالگرد خودبرگزار می کنند.

سرطایفه شاهوزهی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم در بیش از چهل سال هرچه داشتند برای مهار انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران رو کردند؛ از تحریم و تجاوز نظامی گرفته تا جنگ رسانه‌ای و انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها و در این میان ملت همیشه سرافراز ایران شهیدانی را تقدیم آستان الهی کردند که هریک اسوه‌ای برای ملل دنیا بودند.

به گفته وی؛ خواب پریشان دشمنان خارجی ما و اذناب داخلی‌شان با بصیرت و بیداری ملت، هیچگاه تعبیر نشد و می‌بینیم که امروز درخشان تر از همیشه در برابر زورگویان در جهان ایستاده و حالا ایران به بازیگری قدرتمند در تعاملات جهانی مبدل شده است.

شاهوزهی گفت: پشتیبانی ملت در کنار رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان و خلف صالحش امام خامنه‌ای، سرمایه اصلی این انقلاب است و بر همه مسولان در هر پست و جایگاهی واجب است که قدر و منزلت این سرمایه ارزشمند را بدانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha