راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی همبستگی ۴۵ ساله ملت ایران

زاهدان- ایرنا- فجر دیگری از انقلاب اسلامی فرا رسیده که نوید دهنده چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی است مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت می‌کنند همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش ایرنا، با وجود اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش هستند تا ریشه‌های انقلاب را متزلزل کنند اما با حضور حماسی مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر دشمنان همواره به سنگ می خورد، مردم ایران اسلامی هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا همبستگی چهل و پنج ساله خود را به رخ جهانیان بکشند.

هر سال حضور مردم در راهپیمایی۲۲ و برگزاری جشن انقلاب قدرت و عظمت انقلاب اسلامی ایران را به دشمنان نشان می‌دهد به همین دلیل همه فردا کنار هم خواهیم بود و ۴۵سالگی انقلاب شکوهمندمان را با حضوری متفاوت و پرشور تر از هر سال جشن خواهیم گرفت تا روزی تماشایی دیگر در دنیا از ایران اسلامی رقم بخورد.

مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ در سیستان و بلوچستان فردا بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوه اتحاد خود را برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت و پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی‌های بدخواهان نظام و کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم استان هستند خواهند داد

مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر می آیند تا برگی زرینی را در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند، مردم استان همواره در میدان‌های مختلف دفاع از انقلاب حضور پرشوری دارند و اتحاد آن‌ها در زمینه‌های مختلف برای همگان ثابت شده است.

مردم سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ از آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌گویند یکی از دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده شکوه و عظمت جمهوری اسلامی ایران است، انقلاب ما با حضور پر رنگ مردم در کنار یکدیگر در این روز مهم در جهان شناخته می‌شود.

صفیه آچاک ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان با حضور پرشور خود نشان می‌دهند تا اخرین لحظه و آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند همه ما جوانان انقلابی در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنیم و پایبندی خود را به نظام، انقلاب و رهبری نشان خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر دشمنان با شیطنت‌هایی که کردند و شهادت چندین نفر از نیروهای نظامی و انتظامی به دنبال ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی بودند اما حضور شیعه و سنی در کنار یکدیگر در جشن پیروزی انقلاب قطعا خط بطلانی بر همه معادلات سیاسی آنان خواهد کشید.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی همبستگی ۴۵ ساله ملت ایران

مردم سیستان و بلوچستان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند

یکی از کاسبان زاهدانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و مردم سیستان و بلوچستان که همواره در کنار انقلاب بوده اند فردا بار دیگر با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب خواهند داد تا دشمنان بدانند با هیچ روشی نمی‌توانند میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

محمود ریگی افزود: در جشن انقلاب و روز ۲۲ بهمن همچون سال‌های گذشته شیعه و سنی با دستان خالی اما مشت های گره کرده اتحاد خود را به گوش جهانیان خواهند رساند و با هدف پشتیبانی از ولایت فقیه به استقبال این روز می‌رویم.

یکی از معلم‌های زاهدانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و قطعا حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب نشان دهنده این موضوع به جهانیان خواهد بود، این حضور در خنثی‌سازی فتنه در استانی مانند سیستان و بلوچستان از سوی دشمن که همواره در فکر ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی برای رسیدن به اهداف پلید خود هستند تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حسین دهمرده ادامه داد: حضور معنادار مردم در صحنه، آبی بر آتش فتنه‌ای که دشمنان هر چند وقت یکبار در سیستان و بلوچستان رقم می‌زنند خواهد بود، حضور با شکوه مردم شیعه و سنی استان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن همه توطئه‌ها را همچون ۴۴ سال گذشته نقش برآب می‌کند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان هر سال با حضور گسترده خود و وحدت همیشگی در این روز حماسه ساز می‌شوند و فردا نیز بار دیگر حماسه‌ای فراموش نشدنی خواهند آفرید و شنان خواهند داد با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی و اجتماعی موجود در کشور همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و از ولایت فقیه پشتیبانی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha