راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه نمایش اتحاد دشمن شکن ملت است

زاهدان- ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال صحنه نمایش اتحاد ملت ایران و حضور آگاهانه و دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان و نوجوانان خواهد بود تا ثابت کنند که شرارت‌های استکبار جهانی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی خللی در آرمان‌ها و آینده‌سازان میهن اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی ایجاد نمی کند.

مجتبی شجاعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال صحنه نمایش اتحاد ملت ایران و حضور آگاهانه و دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان و نوجوانان خواهد بود تا ثابت کنند که نسل کشی در غزه مظلوم توسط رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی، شرارت‌های استکبار جهانی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، فریب نسل جوان، اهانت به مقدسات دینی و دشمنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور فرماندهان شجاع محور مقاومت سعی بیهوده و باطل است و هیچ ابرقدرتی را یارای مقابله با نسل جوان، آرمانی و آینده‌سازان میهن اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی نیست.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن علاوه بر همه پیام‌هایی که گفته شد، این پیام مهم را در خود دارد که مردم ما به این باور قلبی و بلوغ سیاسی رسیده اند که انقلاب از خودشان است و بنابر این باید خودشان حفظش کنند.

کارشناس مسائل سیاسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور گسترده مردم بالاخص جوانان و نوجوانان که قطعا هر کدامشان ممکن است مطالبات تامین نشده متعددی نیز داشته باشند پس از سالها تلاش مستمر و بی‌نظیر دشمن برای ایجاد تغییر در ادراک آنان نسبت به ارزش‌های بنیادینی چون استقلال، وحدت ملی و نفی سلطه در روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، نشان میدهد که آنچه کید دشمن را در جنگ شناختی خنثی می‌کند، بیش از آنکه تلاش حاکمیت برای مصون‌سازی مردم رشید ایران در برابر هجمه دشمن باشد، آگاهی، دانایی و قدرت تشخیص و تمیز آنها در سایه رهبری است.

وی اظهار کرد: ایمان و اعتقاد به اصل نظام جمهوری اسلامی و حق بودن آن، زیربنای و انگیزه اصلی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، اما در کنار ایمان، نظام حق در حیات اجتماعی و سیاسی جامعه نیز تداوم یافته و ظهور بروز داشته باشد.

شجاعی گفت: مردم بزرگ، فهیم و قدر شناس ایران اسلامی این مسئله را بهتر از هر سیاستمداری درک می کنند که مشارکت آنان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی باعث قطع ریشه های وابستگی، تثبیت نظام، افزایش شور و نشاط انقلابی در نسل های بعدی و تقویت ارکان نظامشان می‌شود بنابراین همچنان با شور، هیجان، عشق و علاقه اولیه خود در صحنه‌های انقلاب اسلامی مانند راهپیمائی ۲۲ بهمن مشارکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در دوران پرشکوه ایجاد، شکل گیری و نظام سازی خود توانست در جهت حفظ اصول و آرمان هایش گام برداشته و حتّی پیش تر از آن، اصول و آرمان ها را به دیگران نیز منتقل کند، اثبات وجود و قدرت انقلاب اسلامی این باور را در مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی شکل داده که باید از این موجود سراسر خیر و برکت تا پای جان دفاع کرد.

کارشناس مسائل سیاسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۲۲ بهمن ماه بدون شک نقطه عطف کم‌نظیری در تاریخ ایران زمین است که بر پایه دانایی، بصیرت و ایمان مردم ایران شکل گرفت و بلوغ یافت، هر کس چه در داخل و چه در خارج با پندار غلط، این ویژگی بارز ملت هوشمند ایران را نبیند و درک نکند به طور قطع در بزنگاه‌های تعیین کننده، مقهور شعور و فهم راهبردی این مردم همیشه سرافراز خواهد شد.

وی افزود: امتداد منطقی راهپیمایی ۲۲بهمن ماه شرکت همه‌ افراد و گروه‌ها در انتخابات ۱۱ اسفندماه است و امتداد طبیعی مشارکت مردم مصون سازی انقلاب از تهدیدات مختلف و ریل گذاری برای آینده کشور است، جمهوری اسلامی ایران چه در پیدایش و چه در پویش، مرهون حضور مردم بوده و بدلی هم برای آن وجود ندارد.

شجاعی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بدون مردم وجود خارجی ندارد، گفت: بنابراین میزان مشارکت مردم در رویدادهای مرتبط با نظام، مانند انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، همانند نمایشگر ضربان قلب است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جمهوری اسلامی مردم همواره اصالت نقش خود را حفظ کردند و در مواقع حساسی که نظام و ولی فقیه به حضور آنان در صحنه نیاز داشتند، ولی امرشان را تنها نگذاشتند و به صورت خودجوش و یا به توصیه و دستور، ولی فقیه در میدان‌های مختلف حاضر شدند.

وی تاکید کرد: دشمن در نقشه‌ای که کشیده بود همه جلوه‌های زیبایی شناختی را رعایت کرده بود اما فقط یکجا اشتباه کرد؛ اشتباه محاسباتی دشمن این بود که جایگاه رهبری و ولایت در این نظام و نقش مردم را نادیده گرفته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha