فرزندان انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره)عقب‌نشینی نخواهند کرد

اردبیل-ایرنا- شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی استان اردبیل در بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد: فرزندان انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام راحل و مبارزه با جبهه باطل، عقب‌نشینی نخواهند کرد و با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقشه‌های شوم استکبار را نقش‌برآب خواهند کرد.

به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز شنبه منتشر شده است، آمده است: بار دیگر بهمن فرارسیده است تا ذهن و ضمیر انسان‌های آزاده ایران و جهان به یاد روزهای پرفراز و نشیبی بیفتد که ملت شریف ایران توانستند در آن موسم سرد، خالق بهاری باشند که با خود شکوفه‌های استقلال و آزادی به بار آورد.بهمن‌ماه نقطه عطفی در کتاب افتخارات ایرانیان و روز پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش بی‌نظیرترین حماسه مردمی در جهان است که مردم ایران از پیر و جوان و زن و مرد پایه‌های رژیم نامشروع، ظالم و مستبد طاغوت را ریشه کن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه و مقتدرانه بنا کردند.

تشکل‌های دانش آموزی استان اردبیل یادآور شدند: پیروزی انقلاب اسلامی حرکت ملی و بدون پشتوانه خارجی بود که نقشه راه را برای دیگر ملت‌های جهان برای نیل به اهداف و آرمان‌های خود از طریق مقاومت و مبارزه تعیین کرد و تا به امروز با دسیسه‌های طاغوتیان و حکومت‌های مستکبر دست‌وپنجه نرم می‌کند.

بر اساس این بیانیه، انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن حجم عظیمی از هجمه‌های سخت اکنون در معرض جنگ نرم و ترکیبی استکبار و ایادی آن قرار گرفته است و تردیدی نیست که در میدان مقابله با چنین هجمه‌ای، نمی‌توان به کارهای عادی و روزمره بسنده کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقابله با جنگ نرم و ترکیبی با چنین حجم و گستردگی در گرو جهادی فراگیر و همه‌جانبه است که در بیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آن به «جهاد تبیین» یاد شده است.اگر جهاد تبیین آن‌گونه که شایسته است به انجام برسد راه جهاد در عرصه‌های گوناگون دیگر نیز هموار می‌گردد که این جهاد وظیفه اصلی ما نوجوانان و جوانان است ‌که با آن می‌توانیم به‌عنوان یک سد در برابر توطئه‌های شوم مستکبران ایستادگی کنیم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و گرامیداشت دهه مبارک فجر از مردم ایران اسلامی می‌خواهیم همچون گذشته، امسال نیز که انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است، با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع و تبعیت و بیعتشان را با امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام و پایه‌های اقتدار و امنیت ملی کشورمان را استحکام بخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha