۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85383121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد و پارک وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی دزفول ممنوع شد

دزفول – ایرنا - رییس پلیس راهور دزفول با اعلام اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در این شهرستان گفت: تردد و پارک وسایل نقلیه در تمام خیابان های مسیر راهپیمایی دزفول ممنوع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ "محمد تدین پور" شنبه شب در گفت و گویی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن دزفول از مقابل آستانه متبرکه حضرت سبزقبا(ع) تا گلزار شهید آباد برگزار می شود که در این راستا محدودیت های ترافیکی از ساعت هفت صبح در تمام خیابان های برگزاری این راهپیمایی اعمال می شود.

وی ادامه داد: کل مسیر خیابان امام خمینی شمالی از تقاطع خیابان شریعتی تا تقاطع ۴۵ متری فتح المبین به امام خمینی شمالی تردد ممنوع است.

رییس پلیس راهور دزفول افزود: همچنین ممنوعیت تردد در میدان بسیج به سمت میدان گل و همچنین باند رفت و آمد بلوار منتهی به گلزار شهید آباد ، میدان چهارم خرداد تا میدان مادر اعمال می شود.

سرهنگ تدین پور بیان کرد: از همه شهروندان به ویژه ساکنان مناطق مذکور درخواست می شود تا از پارک خودرو ها در محدوده های ذکر شده و همچنین تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه تمام خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی دزفول مسدود می شود اظهار داشت: خیابان های ساحلی، آفرینش، فردوسی و بلوار ۴۵ متری فتح المبین به عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد شهروندان در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهور دزفول تصریح کرد: تردد کامیون ها و خودروهای سنگین در روز ۲۲ بهمن ماه نیز از بلوار شهدا مقابل گلزار شهید آباد ممنوع بوده و رانندگان کامیون ها می توانند از محور دزفول به سمت شهرستان اندیمشک و بلوار شهدای پلیس و جاده ورودی شهرستان شوشتر استفاده نمایند.

به گزارش ایرنا، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن دزفول از آستان مقدس سبز قبا(ع)، خیابان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای شهید آباد تعیین شده است. این راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل حرم حضرت سبزقبا(ع) شروع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha