۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85279260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارک خودرو در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان دزفول ممنوع است

دزفول – ایرنا - رئیس پلیس راهور دزفول ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی در دزفول همزمان با ۱۳ آبان ماه گفت: پارک هرگونه خودرو در مسیر این راهپیمایی در دزفول ممنوع است.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز پلیس، سرهنگ محمد تدین پور روز جمعه افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۳ آبان ماه از تقاطع شریعتی به طرف میدان امام خمینی(ره)، میدان آزادی و میدان حاج مرادی تا محدوده مصلی نماز جمعه امام علی(ع) دزفول برقرار می‌شود.

وی افزود: همه مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی(ره) از تقاطع شریعتی تا مصلی نماز جمعه مسدود بوده و شهروندان محترم می توانند از بلوار ساحلی، خیابان های آفرینش، حضرت رسول ،هجرت ، فردوسی و بلوار فتح المبین بعنوان معبر جایگزین استفاده نمایند.

سرهنگ تدین پور ادامه داد: از شهروندان گرامی استدعا داریم که در مسیر راهپیمایی از پارک وسایل نقلیه خودداری نمایند و همچون طرح های گذشته با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان دزفول، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان این شهرستان روز شنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به طرف مصلی امام علی(ع) این شهر با حضور پرشور دانش آموزان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌ آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده ‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha