انتخابات یکی از پایه‌های حفظ استقلال نظام است

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: انتخابات یکی از پایه‌های حفظ استقلال نظام است.

بهرام عین اللهی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره لزوم حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه اظهار داشت: امروز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را طی می‌کنیم و می‌بینیم که بعد از ۴۵ سال مردم حضور باشکوهی در این راهپیمایی دارند.

وی افزود: امروز یکی از مسائل مهمی که در انقلاب اسلامی به عنوان یک دستاورد بزرگ مطرح بود، مسئله استقلال است و در دنیا تعداد کشورهایی که استقلال دارند، تعدادشان کم است.

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز استقلال دارد و می‌تواند خودش روی پای خودش بایستد در حالیکه در برخی کشورها حتی مسئولین آنها و مدیران سطح پایین باید توسط دیگران انتخاب شوند.

عین اللهی یکی از پایه‌های حفظ استقلال نظام را انتخابات عنوان کرد و افزود: انتخابات مجلس نشان می‌دهد که مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند و بنابراین اگر می‌خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم باید همه در امور مملکت مشارکت داشته باشیم و در انتخابات‌ها شرکت کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha