جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است

بیرجند - ایرنا - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که ملت ایران و امت اسلامی جبهه مقاومت را تحقق بخشیده و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی روز یکشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان قدس شهر بیرجند افزود: هدف دیگر امام این بود که طاغوت را کنار بزند، قدرت شاه را شکست و قدرت صدام را با حمایت مردم از بین ببرد لذا امروز انصارالله، حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون یک ملت است که بسیج جهانی اسلام نام دارد.

وی اظهار کرد: این بسیج جهانی را در غزه می‌بینیم اما عمق آن باید با عینک آینده‌نگری دیده شود همانطور که عاشورا دین را زنده کرد و انقلاب ایران را جرقه زد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: حادثه‌ای به برکت انقلاب اسلامی و قدرت زن و مرد ایرانی در جهان به وقوع پیوسته است، امروز غزه پایه‌های رژیم صهیونیستی را سست تر و این رژیم را نابود خواهد کرد.

وی گفت: هنر امام راحل زنده کردن، رونق بخشیدن و گسترش اسلام در جهان بود و امروز مردم دنیا به سمت تعالی و دین حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی افزود: روحیه ایثار، شهادت طلبی، صبر و مقاومت در یمن، عراق، فلسطین، سوریه، لبنان و جای جای کشورهای اسلامی نمایان است.

وی با بیان اینکه پیامبران و ائمه آمدند انسان را دعوت به عبودیت و بندگی کنند، اظهار کرد: تحول عمیقی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این ملت به وجود آورد در حقیقت استمرار حرکت اولیا و انبیا بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: هنر امام این بود که ملتی را مانند ایران وصل به خدا کرد، آرمان این ملت ارزش‌های این مردم، الهی شد و نیز حرکت در مسیر مستقیم الهی، رشد تقوی، رشد ایثارگری، روحیه شهادت طلبی همه این اوصاف را امام در جامعه ما پررنگ کرد.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند تبیین کنند آیا انقلاب به هدف رسید یا نرسید اول هدف را تعریف کنیم؛ امام و ملت ایران برای چه انقلاب کردند؟ انقلاب ما در امتداد حرکت پیغمبر برای رسیدن به مقام انسانی، کمال و مقام شامخ انسانیت بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی ادامه داد: امام نه تنها در ایران که در جهان این حرکت را پایه ریزی کرد، این نهال انقلاب نهالی بود که امروز وقتی بعد از ۴۵ سال به این درخت تنومند انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم جهان اسلام امروز به خدا وصل شده است.

وی گفت: امروز این دین در جهان گسترش یافته چرا که موسسات تحقیقاتی آمریکا و اروپا می‌گویند هیچ زمانی مثل امروز اسلام در جهان رونق نداشته است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: آمریکایی‌ها می گویند تا سال ۲۰۵۰ تعداد مسلمانان اروپا از مسیحیان و یهودیان بیشتر می‌شود که نشان می‌دهد ایران به هدف خود رسیده و اسلام عزت پیدا کرده است.

وی با اشاره به سخنرانی امام راحل در چهارم آبان ۱۳۴۳ علیه کاپیتولاسیون اظهار کرد: امام آن روز فرمودند که اسلام در خطر است و به علمای نجف، قم، تهران و مشهد هشدار داد و پرچم احیای اسلام ناب محمدی را برافراشت.

وی با بیان اینکه ۴۵ سال دشمنان علیه این پرچم، شعائر و ارزش های دینی در مقابل ملت ایران ایستادند افزود: چون این ملت وصل به خدا بود، انقلاب ماند لذا جنگ راه انداختند و خواستند کودتا کنند، آمریکا به ملت ایران حمله کرد که حادثه طبس یک نمونه آن بود، صدام را علیه این ملت تحریک کرد و انواع و اقسام جنگ‌ها را راه انداخت اما ملت ایران مقابل این جنگ‌ها چون کوه ایستاد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی یادآور شد: همه تلاش دشمن این بود که سال گذشته با طراحی حساب شده انقلاب را بشکند و بیش از ۳۰ سال روی این جنگ کار کرده لذا از سال ۶۵ وارد نبرد و جنگ فرهنگی شدند تا ایمان ملت ایران را بشکنند اما نتوانستند چون ملت ایستاد.

ملت مقابل جنگ شناختی و ترکیبی می‌ایستد

وی عنوان کرد: امروز هم ملت مقابل جنگ شناختی و ترکیبی می‌ایستد زیرا دشمن می خواهد تفکر مردم ایران را تغییر دهد اما امروز شور عظیم ملت ایران را باید ببینند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حضور مردم در تهران و استان‌ها از سال گذشته بیشتر شده است گفت: این حضور و شور با شعور را در بیرجند هم دیدیم که نشان می‌دهد توطئه‌های دشمن شکست خورده است.

وی عنوان کرد: این حضور را ملت ایران در روز ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای هم ثابت خواهند کرد زیرا هدف دیگر امام و انقلاب این مسئله بود که به مردم ایمان و قدرت آنها را باور داشت لذا خود را خادم مردم می دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: امام این حرکت را در جامعه اسلامی پر رنگ کرد و تاسیس نظام بر پایه رای مردم، شکل دهی به نظام مردم سالاری دینی هنر امام بود که همه دنیا در مقابل این ابتکار بلند امام شکست خوردند.

وی افزود: اگر این هنر امام وجود نداشت و نظام متکی به آرای مردم نبود انقلاب باقی نمی ماند لذا این معماری ولایت فقیه بود و این قدرت را در سراسر جهان باید دید.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی یادآور شد: علمای اهل سنت و مسیحیان در کنگره بزرگی که نیروی قدس در تهران برگزار کرده بود، علمای اهل سنت افغانستان، سوریه، ترکیه و عراق گفتند آنچه شیعه را در جهان سربلند کرده و دشمن را شکست داده قدرت ولایت فقیه است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: در جنگ با داعش مردم سوال می کردند چرا جمهوری اسلامی نیرو اعزام نمی‌کند تا به صورت گسترده داعش را شکست دهد که در روز قدس اعلام کردیم و گفتیم نیازی به این قدرت نمایی نیست همان نیروهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون کفایت می‌کند، دیدید داعش با تدبیر فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، سردار سلیمانی شکست خورد.

وی تاکید کرد: امروز هم اعلام می‌کنیم نیازی به این قدرت نمایی‌ها نیست والا اگر جمهوری اسلامی اراده کند و به پشتیبانی ملت وارد نبرد با اسرائیل شود دوامش به ۲۴ ساعت نمی‌رسد و آن را با خاک یکسان می‌کند؛ این قدرت نظام ما است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی افزود: خرداد سال گذشته نخست وزیر سابق اسرائیل در نامه‌ای که در هفتاد و پنج سالگی تشکیل این رژیم غاصب به سران آن نوشت، آورده بود «ما در این سرزمین سه بار حاکم شدیم این بار سوم است، دو بار حکومت ما به ۸۰ نرسید این بار هم ۸۰ سالگی را نمی‌بینیم».

وی ادامه داد: هر رئیس جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری ۲ بیانیه می‌دهد که در بیانیه دوم بایدن رئیس جمهور آمریکا که در واقع بیانیه اتاق فکر و تئوریسین‌های آمریکایی است می‌نویسد «در نظام آینده جهان آمریکا نقش ندارد، نظم آینده جهان متعلق به چین، روسیه و ایران است».

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: آنها نگران بودند بگویند ایران، اما ما اعلام می‌کنیم در نظم آینده جهان همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ایران نقش تاثیرگذار دارد.

وی بیان کرد: ایران را دست‌ کم نگیریم، دستاوردهای انقلاب را نگاه کنیم شاید چند مشکل در برخی عرصه‌ها باشد گرانی و دشواری‌های اقتصادی هست نمی‌شود که سختی نباشد اما عرصه دستاوردها را هم نگاه کنیم.

امروز بسیاری از ابزار نظامی کشور را به دنیا صادر می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی اظهار کرد: امروز وزارت دفاع هواپیما، خودرو و پهپاد می‌سازد، امروز بسیاری از ابزار نظامی کشور را به دنیا صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز همان قدرت‌هایی که مدعی قدرت دنیا هستند دستشان را به سمت جمهوری اسلامی دراز کرده‌اند و این قدرت جمهوری اسلامی است، ما در بسیاری از مباحث صنعتی رشد چشمگیر داریم، چند روز قبل سه ماهواره همزمان از سوی ایران به هوا پرتاب شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این قدرت نیروهای شما و فرزندان انقلاب در وزارت دفاع و جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک ملت قوی است ادامه داد: ایران قوی از نظر نظامی و محکم از نظر ایمان ملت است که از نظر صبر و مقاومت در صحنه ایستاده‌اند و از مرگ نمی‌ترسند و برای شهادت آغوش باز می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی اضافه کرد: ملتی که از شهادت نترسد و عاشق شهادت باشد هیچ قدرتی نه آمریکا نه اسرائیل و نه طاغوت‌های اروپایی قادر به شکستن انقلاب این ملت نیست.

وی تصریح کرد: به عنوان خادم مردم به دشمنان سرسخت ملت ایران اعلام می‌کنم شما شهید سلیمانی را کشتید چه غلطی کردید، ملت ایران منسجم‌تر شد، ۱۶ میلیون نفر جمعیت در تشییع این شهدا شرکت کردند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب را بشکند و امروز خیال می‌کند شاگردان حاج قاسم را در دنیا ترور کند می‌تواند جبهه مقاومت را بشکند.

شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند

وی افزود: دشمن بداند یاران حاج قاسم، شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند اگر بدنمان را قطعه قطعه کنند از انقلاب امام دست بر نمی‌داریم و راهمان را از ولایت جدا نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: ما مثل فرمانده شهیدمان ۴۰ سال آرزوی شهادت داریم، ملت ایران آرزوی شهادت دارد همان جوانی که تصور می‌کنید با جنگ فرهنگی و شناختی می‌توانید او را از صحنه خارج کنید همان جوانی است که در سوریه مثل شیر ایستاد و همین جوان در یمن، غزه و ایران هم ایستاده است.

وی تاکید کرد: جوان ایرانی محکم در صحنه است و تا روحیه شهادت طلبی که توسط امام و منبعث از انقلاب اسلامی است در ملت ایران و در جوان، زن و مردم ما وجود دارد هیچ دشمنی قادر به شکستن و تضعیف جمهوری اسلامی نیست.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ملت ایران همیشه در صحنه است و امسال با شکوه‌تر از همیشه یکبار دیگر در امتحان بزرگ ۱۱ اسفندماه حضور خواهد داشت و دشمن حضور پررنگ این مردم را مشاهده خواهد کرد.

وی گفت: ملت ایران با حضور پرشور و شعورش به دنیا نشان خواهد داد همه حرف‌ها، نقشه‌ها و طرح‌های دشمن نقشه برآب است و پرچم جمهوری اسلامی به دست توانای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و حضرت ولی‌عصر (عج) سپرده خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند ساعت ۹ صبح امروز از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha