معاون رئیس جمهور: ایران اسلامی به خودکفایی تولید سلاح‌های پیشرفته رسیده است +فیلم

ساری - ایرنا- معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که امروز به خودکفایی تولید سلاح‌های پیشرفته نظامی رسیده ایم، گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، کشورهای بزرگ را در صف خرید اسلحه پیشرفته ساخت کشورمان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان روز یکشنبه در جشن راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر ساری افزود : امروز در حوزه نظامی کشور قدرتمند در جهان هستیم و در بیشتر تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیدیم.

وی با اظهار این که پیشرفت های کشاورزی، بهداشت و سلامت و تجهیزات پزشکی و دارویی ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران چشمگیر است، ادامه داد: دشمنی دشمنان جلوی پیشرفت ما را نگرفته است.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: امروز بار دیگر پایه های انقلاب اسلامی با حضور مردم در جشن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مستحکم تر شده است.

دهقان ضمن قدردانی از حضور ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی ملی، خاطر نشان کرد: یازدهم اسفند امسال نیز با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق رای دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مردم مازندران همگام با مردم دیگران نقاط کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر تابلویی زیبا از حماسه حضور را به نمایش گذاشتند و بدین نحو اثبات کردند که حماسه ملت ایران همواره با حضور پرشور مردم در همیشه صحنه دیار علویان تداوم خواهد داشت.

مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با حضور پرشور خود یک بار دیگر همراه با سایر جمعیت ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا بیعت مجدد خود را با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

مازندران دارای ۲۲ شهرستان و ۶۳شهر و حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۸ درصد از این جمعیت در مناطق شهری و ۴۸ درصد هم در روستاها سکونت دارند.

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ا امروز در ۶۸ نقطه از شهر و روستاهای مازندران برگزار شد.

معاون رئیس جمهور: ایران اسلامی به خودکفایی تولید سلاح های پیشرفته نظامی رسیده است +فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha